וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל אזרחות ישראלית, ברח במלחמה, והצטיין במדי נבחרת ארה"ב

23.2.2024 / 8:50

דאסטי האנאס שהחל את העונה בנס ציונה קלע 19 נקודות נגד קובה בפתיחת מוקדמות האמריקאפ. חסיאל ריברו קלע 16 נקודות מנגד

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 22.2/ספורט1

במקביל לפתיחת משחקי מוקדמות אליפות אירופה החלו ברחבי העולם גם משחקי מוקדמות ביבשות נוספות, כשהלילה (בין חמישי לשישי) החלו גם משחקי מוקדמות האמריקאפ.

באוסקאולה שבפלורידה החלה נבחרת ארצות הברית את דרכה במוקדמות במשחק נגד נבחרת קובה. האמריקאים, שבנויים על שחקני ליגת הפיתוח, ניצחו את הקובנים בצורה חלקה 79:100, כשהם בורחים ליתרון משמעותי כבר ברבע הראשון וגומרים את הסיפור עם רבע אחרון של 27:16.

לא מעט שמות מוכרים היו בצד האמריקאי, כמו אלפריד פייטון, ג'ורדן בל וסטנלי ג'ונסון אבל את ההצגה גנבו שניים - ג'מיוס רמזי שקלע 20 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים ודאסטי האנאס, שפתח את העונה בעירוני נס ציונה אחרי שקיבל אזרחות ישראלית, ולא חזר אחרי פתיחת המלחמה. האנאס קלע 19 נקודות ב-13 דקות כולל 4 שלשות מ-5 ניסיונות.

דאסטי האנאס. Sarah Reed, GettyImages
19 נקודות. דאסטי האנאס/GettyImages, Sarah Reed

בצד הקובני היה זה ערב מוצלח מאוד לשחקנה של מכבי תל אביב חסיאל ריברו. הסנטר קלע 16 נקודות, מסר 5 אסיסטים והוריד 4 ריבאונדים. מי שהוביל את קובה במשחק היה ריינלדו גארסיה עם 19 נקודות.

בלילה שבין שישי לשבת יעלה גולן גוט לבכורה שלו במדי נבחרת אורוגוואי שתארח את נבחרת פנמה. גוט, שמשחק במדי הברייקה מכבי, קיבל אישור מאיגוד הכדורסל לעבור לאורוגוואי אחרי שערך 11 הופעות בנבחרת ישראל. קייל אלכסנדר ישחק במדי נבחרת קנדה שתפגוש את נבחרת ניקרגואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully