וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגנים צפוי להחליף את מלמד, רוני לוי: "רוצים לסיים כמה שיותר גבוה"

23.2.2024 / 11:18

מאמן הפועל חיפה מקווה להשיג שלוש נקודות ביתיות מול סכנין בשבת (17:30, ספורט4): "ממש מעריכים את תמיכת הקהל". אלמקייס צפוי לפתוח מנגד, דראפיץ': "אם ננצח נהיה בפלייאוף העליון"

מחזור 23הסתיים24/02/2024
הפועל חיפה
  • אלחמיד (65)
2:1
  • (8) ספינז'י
  • (18) אומאונגה
בני סכנין
תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הפועל חיפה

הפועל חיפה קיבלה לא מעט שבחים על התיקו 1:1 בדרבי החיפאי, ומחר (שבת 17:30, ספורט4) היא תקווה לחזור למסלול הניצחונות, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים בלבד לסיום הליגה הסדירה. רוני לוי יחסר את החלוץ גיא מלמד שסובל מקרע ברצועת הקרסול ומי שצפוי להחליפו בהרכב הוא איתי בוגנים. ינון אליהו סיים לרצות עונש הרחקה ועשוי לשוב ל-11, כאשר ג'ורג' דיבה המוצהב ייעדר.

המאמן רוני לוי אמר לקראת ההתמודדות: "בני סכנין נלחמת על המקום שלה בפלייאוף, יש לה מאמן מצוין. לכל המשחקים כרגע יש משמעויות - קבוצות רוצות לא לרדת ליגה או להיכנס לפלייאוף, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. אנחנו רוצים להמשיך את העונה הטובה שלנו, לעמוד במטרות ולסיים כמה שיותר גבוה, כך שזה משחק חשוב בדרך. הקהל שלנו דוחף אותנו גם במשחקי החוץ, הרגשתי אותו איפה שלא היינו, זה ממש חשוב לנו ואנחנו ממש מעריכים את זה. אני מקווה שניתן להם הרבה סיבות להיות גאים ושמחים".

איתי בוגנים, הפועל חיפה. לירון מולדובן
ייכנס לנעליו של מלמד. בוגנים/לירון מולדובן

בני סכנין

לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים בתוספת הזמן, החגיגה הגדולה וההגדלה המשמעותית של סיכויי הקבוצה לסיים את הליגה הסדירה בפלייאוף העליון, בני סכנין יוצאת למשחק חוץ קשה נגד הפועל חיפה עם הרבה ביטחון ואמונה שהקבוצה על הגל הנכון. דראפיץ' ערך שיחות עם שחקנים בכירים לאורך השבוע ושם דגשים על הקצב הגבוה והלחץ של הפועל חיפה והצורך להימנע מאיבודי כדור מיותרים.

"אם נצליח לחזור עם ניצחון נהיה עם רגל וחצי בפלייאוף העליון", אמרו במועדון. מארון גנטוס עשוי לפתוח כמגן ימני, עילאי אלמקייס עשוי לעבות את הקישור וכתוצאה מכך יוסט אדריאן פאון לאגף. מעבר לכך לא צפויים שינויים.

דראפיץ' הוסיף לקראת המשחק: "אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים הגענו ל-28 נקודות וזה בסדר גמור, אבל אנחנו רוצים להמשיך באותה הדרך ומחכה לנו משחק מאוד קשה נגד קבוצה מאוד קשה כמו הפועל חיפה שנמצאת בזכות ולא בחסד במקום שבו היא נמצאת. נגיע למשחק הזה מוכנים, למרות שיש קצת בעיות עם שחקנים פצועים. זה בהחלט משחק מאוד חשוב ואני מאמין שאם ננצח אז נהיה בטוח בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עילאי אלמקייס בני סכנין. מאור אלקסלסי
יפתח? אלמקייס/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגת העל: 13:15 להפועל חיפה בניצחונות ועוד שבע תוצאות תיקו.

* בני סכנין לא הפסידה בשלושת הביקורים האחרונים אצל הפועל חיפה בליגה (ניצחון ושתי תוצאות תיקו) וניצחה אותה כאורחת גם בגביע הטוטו בסוף יולי.

* סכנין אמנם ניצחה רק פעמיים בבית בליגה, אבל בחוץ הסיפור הפוך: היא ללא הפסד בשמונת משחקיה האחרונים כאורחת, כולל ארבעה ניצחונות. הפסד החוץ היחיד שלה היה 5:1 למכבי פתח תקוה במחזור החמישי.

* ארבעת המפגשים האחרונים בין רוני לוי לעוזרו לשעבר סלובודן דראפיץ' לא הוכרעו. דראפיץ' ניצח בכל ארבעת הראשונים, אבל מאז אפריל 2016 היו ארבעה ניצחונות של לוי וחמש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה
קהל: 5190

משחקי המחזור ה-23:

שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל חדרה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:00: מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully