וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן יצחקי מתחיל בבית"ר עם שיטה שונה, ניראון עשוי לפתוח בנתניה

23.2.2024 / 12:02

המאמן החדש יפתח עם רביעיית הגנה ולא מעט שיחות. גם גיא צרפתי עשוי לשנות שיטה ומתכנן לא מעט שינויים מנגד, אברהם יחזור (שבת, 19:30, ספורט3)

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

בית"ר ירושלים

עם מנהל מקצועי ומאמן חדשים, בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שבת, 19:30, ספורט3) את מכבי נתניה בטדי, במה שהפך לקרב תחתית, בעיקר בשל התוצאות הרעות של השתיים לאחרונה וההסתבכות בקרבת הקו האדום. ברק יצחקי ערך שיחות אישיות עם שחקנים, המכשירים הניידים לא נכנסים למתחם, הקבוצה עברה לאימונים עם מיקוד על שיטת לחץ גבוה, חלק מהשחקנים מתלהבים ואילו חלק מודאגים, במיוחד אלה שפחות אוהבים לעבוד קשה.

יצחקי תרגל הרכבים שונים לאורך השבוע וייתכן שרק באימון המסכם היום יתרגל הרכב מלא. נראה כי מיגל סילבה ימשיך לקבל קרדיט, אורי דהן ופלמן גאלבוב יפתחו במרכז ההגנה. איסמעילה סורו ישחק עם שני קשרים לפניו, עדי יונה ויובל אשכנזי או דן עזריה. בחלק הקדמי דור מיכה וירדן שועה עשויים לפתוח, כאשר פרד פריידיי או נהוראי דבוש יפתחו בהתקפה. בנוגע למעורבותו של אלמוג כהן באימון, המנהל המקצועי מעורב רק בדגשים על משחק הלחץ ואינו מתערב מעבר לכך כאשר את ענין ההרכב והשיטה הם נחלתו של המאמן, שללא קשר השניים עובדים צמוד ובצוות לגבי כל פרט הכי קטן שקשור לקבוצה.

מעניין יהיה לראות איך תתפקד הקבוצה תחת הדרישות החדשות למשחק הלחץ, במיוחד לאור הירידה הגדולה המלווה אותה במחצית השניה בלא מעט משחקים, כשחלק מהשחקנים מתקשים לרוץ וייתכן שאצל ברק יצחקי יאבדו את מקומם בהרכב ואולי גם ברוטציה. הדרישות של אלמוג כהן לשידרוג עולות כסף. כהן שואף ל 3-4 פיזיותרפיסטים, שני מאמני כושר, 2 אנליסטים, סקאוט, ארוחות, מלונות לאימונים כפולים ועוד. חלק הוא מקבל עכשיו, את השאר יקבל בקיץ. רחפן שמצלם? זה שירד מהאוויר ביום הראשון בעקבות תלונות חזר אתמול לאוויר לאחר שהתקבל אישור המשטרה.

ברק יצחקי, שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מבחן ראשון. יצחקי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מכבי נתניה

לחץ גדול במכבי נתניה לקראת משחק החוץ בטדי, אליו מגיעה הקבוצה במשבר של ממש עם חמישה הפסדי ליגה רצופים, בידיעה שאחד נוסף יסבך אותם מאוד בקרבות התחתית. רק לפני מספר שבועות הריחו במועדון את הפלייאוף העליון, אולם כעת מצפה להם משחק גורלי ופיקנטי, מול המנהל המקצועי היוצא אלמוג כהן, שכבר נכנס לתפקידו בשורות היריבה.

בנתניה הביעו השבוע אכזבה מיכולתם של מרבית משחקני הקבוצה ונראה שהמאמן גיא צרפתי מתכנן מספר שינויים בהרכב. השינוי הראשון והמשמעותי יהיה כנראה בשער, כאשר עומר ניראון עשוי להחליף את תומר צרפתי. כמו כן, המאמן עשוי לחזור למערך של ארבעה בהגנה ובמקרה כזה יתווסף שחקן נוסף לחוליית הקישור. איתן אזולאי הפצוע ימשיך להיעדר ועל פי התוכנית שנקבעה לו, הוא אמור לחזור במשחק הבא נגד הפועל חיפה. אביב אברהם, שלא שותף בתבוסה נגד מכבי תל אביב במחזור האחרון, יחזור להרכב ויפתח לצד בוריס אנו ומקסים פלקושצ'נקו. גם בחלק הקדמי מתוכננים שינויים ולירן רוטמן, עוז בילו ואחמד סלמן נמצאים בתמונת ההרכב.

"אנחנו עושים את ההכנות הרגילות שלנו ונרצה לתקן הרבה דברים שהיו פחות טובים במשחק האחרון ולהביא את זה לידי ביטוי כבר במשחק בשבת", אמר המאמן צרפתי. "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה חזקה, בבית שלה עם הקהל ואני מאוד מאמין בשחקנים שיש לנו ובהכנה שאנחנו הולכים לעשות. אני מאוד מקווה שנגיע מוכנים ודרוכים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומר ניראון שוער בני יהודה. אריאל שלום
יקבל קרדיט בין הקורות? ניראון/אריאל שלום

טריוויה

* בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 112 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 34:44 בניצחונות ועוד 34 משחקים נגמרו בתיקו.

* ברק יצחקי יעמוד על הקווים לראשונה כמאמן בית"ר ירושלים. בימיו כשחקן הקבוצה כבש חמישה שערים במשחקים מול מכבי נתניה, כולל שלושער ראשון בקריירה ב-1:3 הביתי בפברואר 2010. לאורחת צימק אלמוג כהן, המנהל המקצועי שלה עד לשבוע שעבר והחדש של בית"ר, שגם אז הציגה שחקן עבר בבכורה כמאמן: דוד אמסלם.

* בית"ר ספגה צמדים בארבעת המחזורים האחרונים: בראשון סיימה ב-2:2 מול הפועל פתח תקוה ולאחר מכן הפסידה שלוש פעמים.

* מכבי נתניה ברצף של חמישה הפסדי ליגה (בהפרש שערים 13:1). רצף זהה היה לה בעונה שעברה, אבל שישה הפסדים רצופים לא היו מאז מרץ-מאי 2016, בעת הירידה ללאומית בעונת הפירוק. במהלך אותה עונה היה גם רצף ארוך יותר של תשעה הפסדים.

* כל 16 משחקי הליגה האחרונים של מכבי נתניה הגיעו להכרעה (שישה ניצחונות ו-10 הפסדים). התיקו האחרון: 1:1 בסכנין, במשחק הראשון לאחר פגרת המלחמה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: טדי
קהל: 9946

משחקי המחזור ה-23:

שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל חדרה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:00: מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully