וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה כואבת: רק 5 נק' לאבדיה בתבוסה, טריפל דאבל מושלם ליוקיץ'

במשחק הראשון אחרי מופע 43 הנקודות, פורוורד וושינגטון ירד לקרקע עם אחת מהופעותיו החלשות העונה, כולל 2 מ-11 בלבד מהשדה, בהפסד 130:110 לדנבר. יוקיץ' סיים עם 21 נקודות ללא החטאה לצד 19 ריבאונדים ו-15 אסיסטים, ועשה היסטוריה

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

חזרה כואבת למציאות. דני אבדיה רשם הלילה (בין חמישי לשישי) את אחד ממשחקיו החלשים ביותר העונה, דווקא אחרי משחק השיא שלו בקריירה בו צלף 43 נקודות - המחשה לכברת הדרך שהוא עדיין צריך לעבור לפני שיהפוך לכוכב אמיתי. אבדיה הסתפק ב-5 נקודות עם 18% בלבד מהשדה - הכי נמוך שלו העונה - בהפסד 130:110 של וושינגטון בדנבר, במשחק הראשון אחרי החזרה מפגרת האולסטאר.

אבדיה פתח כרגיל בחמישייה אבל התקשה מאוד לבוא לידי ביטוי, כשהוא מסיים עם 2 מ-11 מהשדה (כולל 1 מ-3 מהשלוש) ולא מצליח להגיע לתרומה הרגילה שלו גם באספקטים אחרים, ומסתפק ב-4 ריבאונדים ואסיסט ב-27 דקות. בכך נמשך מה שכבר מסתמן כמגמה: בשני המפגשים האחרונים מול האלופה חיבר אבדיה 9 נקודות בלבד עם 2 מ-16 מהשדה, ובסך הכל מתחילת קריירת ה-NBA שלו הגיע מולה רק בשני משחקים למספר נקודות דו ספרתי.

בעקבות ההפסד, שהיה התשיעי ברציפות עבור וושינגטון, ירדו הוויזארדס למאזן 46:9, השני הכי גרוע במזרח וב-NBA כולה. הנאגטס לעומת זאת עלו למאזן 19:37 וקטעו רצף של שלושה הפסדים מלפני הפגרה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול שחקני דנבר נאגטס רג'י ג'קסון, ג'סטין הולידיי. רויטרס
לא אוהב את המפגשים מול הנאגטס. אבדיה הלילה/רויטרס
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. רויטרס
כולן סבלו מנחת זרועו. יוקיץ'/רויטרס

הוויזארדס פתחו עם שינוי מסקרן בחמישייה כאשר ג'ורדן פול החלש ירד לספסל ופינה מקום לרוקי בילאל קוליבאלי, אבל עם כל הכבוד לוושינגטון, זה היה הלילה של ניקולה יוקיץ' מתחילתו ועד סופו. הכוכב הסרבי השתעשע עם הוויזארדס, עשה ככל העולה על רוחו מול שומריו ודאג שהנאגטס ישיגו בריחה מהירה, כשהם מסיימים את הרבע הראשון ביתרון של 13 נקודות, ויורדים למחצית בפלוס 23.

משם זה כבר היה גארבג' טיים ארוך עד לסיום, כשיוקיץ' מגיע לטריפל דאבל כבר ברבע השלישי ורושם ציון דרך מרשים עם טריפל דאבל מול כל אחת מ-29 הקבוצות ב-NBA, והופך לשלישי בלבד שיכול להתגאות בנתון כזה לצד לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק.

ב-31 דקות בלבד על הפרקט, יוקיץ' הגיע ל-21 נקודות עם 10 מ-10 מהשדה (1 מ-2 מהעונשין), וכל זה לצד 19 ריבאונדים ו-15 אסיסטים שהעניקו לו טריפל דאבל מושלם. מייקל פורטר ג'וניור נהנה וסיים כקלע הבולט עם 22 נקודות לצד 11 ריבאונדים וג'מאל מארי תרם 18 ו-8 אסיסטים.

בצד השני, קייל קוזמה שנעדר מהמשחק הקודם של הוויזארדס בו אבדיה תפס פיקוד, סיים משחק אישי טוב עם 31 נקודות (עם 12 מ-25 מהשדה שמוכיחים מי עדיין הבוס בקבוצה) לצד 13 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. ג'ורדן פול שעלה כאמור מהספסל, גירד 18 נקודות בחוסר יעילות משווע (4 מ-17 מהשדה).

אבדיה והוויזארדס יקבלו הזדמנות להשכיח את המשחק הרע בעוד פחות מ-24 שעות, כשיתארחו בין שישי לשבת אצל עוד קבוצת צמרת מהמערב, אוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully