וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 16 שנה: הסמל של ניו אינגלנד מתיו סלייטר פורש מפוטבול

סלייטר, כוכב הקבוצות המיוחדות של הפטריוטס, תולה את הקסדה ופורש מהקבוצה בה שיחק מאז 2008: "הגשמתי כל תקווה וחלום"

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס מתיו סלייטר. Winslow Townson, GettyImages
שחקן ניו אינגלנד פטריוטס מתיו סלייטר/GettyImages, Winslow Townson

הוא נחשב לאחד מגדולי שחקני הקבוצות המיוחדות (Special Teams) של ה-NFL - וכעת הוא פורש.
מתיו סלייטר, המחזיק בשיא ה-NFL בהופעות בפרובול עבור הספיישל טימס (10), עוזב את הליגה ונפרד מניו אינגלנד פטריוטס, הקבוצה שבה שיחק מאז 2008.

"נתתי את כל יכולתי כדי לכבד את המשחק," כתב סלייטר בפוסט ברשתות החברתיות ששיתפו הפטריוטס. "הגיע הזמן שייפרדו דרכנו, אבל האהבה שלי למשחק תישאר לכל החיים".

סלייטר, בנו של חבר היכל התהילה ג'קי סלייטר, נבחר על ידי הפטריוטס בסיבוב החמישי של דראפט 2008 לאחר ששיחק במכללת UCLA והיה לכל אורך הקריירה שלו בניו אינגלנד. לאחר מחנה האימונים הראשון שלו, הוא לא היה בטוח כלל אם יישאר בקבוצה, מה שמעיד על תפקידו הייחודי כשחקן יחידות מיוחדות מסור.

בשנים האחרונות, מאמן הפטריוטס לשעבר ביל בליצ'יק התייחס לסלייטר כשחקן הטוב ביותר אי פעם בתפקיד שלו, ואמר שהוא מרגיש בר מזל שאימן, לדעתו, את השחקנים ההתקפיים הגדולים ביותר (הקוורטרבק טום בריידי), ההגנתיים הגדולים ביותר (הליינבקר לורנס טיילור) ושחקן היחידות המיוחדות הגדול ביותר (סלייטר) בהיסטוריה של המשחק.

סלייטר כתב: "ב-2008 הגעתי לכאן כנער עם תקוות וחלומות. ב-2024, אני יכול לפרוש בידיעה שהחוויה הזו עלתה על כל תקווה או חלום שהיו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully