וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין פילדס: "למה אנשים לוקחים כל כך ברצינות את המדיות החברתיות?"

ג'סטין פילדס הסיר עוקב משיקגו והרשת געשה. כעת הוא מסביר: "אני רק רוצה להתנתק מפוטבול בתקופה הזאת. רק תגידו לי כבר אם אני עובר בטרייד". האם יעזוב את הברס?

שחקן שיקגו ברס ג'סטין פילדס. Todd Rosenberg, GettyImages
אז לא לקחת אותך ברצינות? פילדס/GettyImages, Todd Rosenberg

החורף של ג'סטין פילדס לא קל. מי שסומן לפני שלוש שנים כקוורטרבק העתיד של שיקגו מוצא את עצמו בצומת דרכים, כשייתכן שהברס, המחזיקים בבחירה מספר 1 בדראפט, יילכו על שחקן אחר. פילדס, בינתיים, הסיר עוקב מהאינסטגרם של הקבוצה ועורר שאלות רבות.

"למה אנשים לוקחים כל כך ברצינות את המדיה החברתית?" ניסה הקוורטרבק להקליל את הסיטואציה, אני רק מנסה לקחת פסק זמן. הפסקתי לעקוב אחרי הברס וה-NFL. העיקר שלא יהיה פוטבול בטיימליין שלי עכשיו. אני עומד לצאת לחופשה. אני לא רוצה לראות שום פוטבול. השיח ברשתות החברתיות הוא או 'לשמור על פילדס, אנחנו רוצים את פילדס' או 'לבחור את קיילב וויליאמס בדראפט'. נמאס לי לשמוע את השיחות. אני רק רוצה שזה ייגמר".

האם הוא רוצה להישאר בשיקגו? "לגמרי, ברור שאני רוצה להישאר," אמר, "אני לא רואה את עצמי משחק במקום אחר. אני אוהב את העיר, האוהדים שם נהדרים. אין לי שליטה על זה, מה שיקרה, יקרה. רק תגידו לי כבר אם אני עובר בטרייד. העיקר שהכול יהיה מאחוריי".

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully