וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס חוזר לנבחרת גרמניה: "למה? כי המאמן ביקש ממני"

שנתיים וחצי אחרי שהחליט לעזוב את המנשאפט כדי להתרכז בקריירה ולהשקיע במשפחה, הקשר בן ה-34 נענה לבקשת נאגלסמן וישתתף ביורו 2024

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 22.2/ספורט1

טוני קרוס, אחד השחקנים המובילים והמשמעותיים בגרמניה ומובן מאליו שמהכדורגלנים הטובים בעולם, הודיע היום (חמישי) על ההחלטה לחזור לייצג את נבחרת גרמניה לקראת היורו שהמדינה תארח בקיץ.

קרוס פרש מהנבחרת ביולי 2021, אחרי הכישלון הגדול ביורו הקודם ומראש ויתר על ההשתתפות במונדיאל. לפני כשנתיים וחצי הוא הסביר את ההחלטה כך: "הסיבה המרכזית היא הרצון שלי להתרכז במטרות עם ריאל מדריד בעונות הקרובות. בנוסף, אקח עכשיו חופשות יותר תכופות בין העונות כי ב-11 השנים האחרונות שמתי את הנבחרת ראשונה בתור עבורי. אני רוצה להיות שם יותר עבור אשתי והילדים".

היום, כאמור כשנתיים וחצי אחרי, הצהיר קרוס בן ה-34 על חזרתו למנשאפט: "בחלון המשחקים של חודש מרץ אחזור לשחק בנבחרת גרמניה. למה? בגלל שהמאמן הלאומי ביקש ממני. אני מוכן למשימה ומשוכנע שביורו 2024 אפשר להשיג הרבה יותר ממה שאנשים מאמינים".

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
חוזר כדי להציל את כבוד המולדת. טוני קרוס/רויטרס

כידוע, אחרי פרישת קרוס מהנבחרת הצלילה רק הלכה וגדלה עבור נבחרת גרמניה שהודחה מונדיאל שני ברציפות בשלב הבתים. האנזי פליק פוטר אחרי שרשרת הפסדים מביכה ואותו החליף יוליאן נאגלסמן, שבספטמבר האחרון מונה לתפקיד וספק גדול אם ישאר מאמן המנשאפט גם אחרי היורו - חוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ.

לפי הכתבים הבכירים באירופה, הודעת קרוס על חזרתו לנבחרת העלתה את מפלס האופטימיות גם בריאל מדריד, שחוששת לאבד את טוני קרוס בתום העונה בהתאם לחוזהו, אולם מאמינה כעת ששובו לקדמת הבמה גם במדי הנבחרת מגדילה את הסיכוי שיסכים להאריך את החוזה בשנה נוספת.

הפעם הראשונה בה קרוס לבש את מדי נבחרת גרמניה הייתה במרץ 2010, אז הוא שיחק במשחק ידידות מול ארגנטינה. הוא לקח חלק בכל הטורנירים הגדולים מאז אותו משחק, למעט יורו 2016, מה שאומר שקשר הבלאנקוס היה חלק מסגל אלופת העולם ב-2014 במשך 11 שנים. הוא סיים את הפרק הבינלאומי עם 106 הופעות, 17 שערים וגביע עולם אחד, אך כעת ישוב בניסיון לסייע לגרמניה לחזור לדרך המלך, או לכל הפחות להציל את כבודה ביורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully