וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "הספסול של זהבי ופרץ? כולם מקבלים יחס זהה ממני"

22.2.2024 / 18:30

מאמן מכבי תל אביב נשאל על השינויים שביצע ב-1:5 בנתניה, ושלח מסר לכל הסגל: "לכל שחקן יש הזדמנות, אבל נצל זאת כשאתה מקבל אותה. שיעשו לי כאב ראש". לקראת הפועל באר שבע: "רוצה להאמין שאנחנו לא שחצנים, שהרגליים על הקרקע" (שבת, 20:00)

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

מכבי תל אביב הצליחה להשכיח במעט את החודש הקשה שעבר עליה כאשר ביום שני התפוצצה על מכבי נתניה והביסה אותה 1:5 במשחק חוץ, למרות שערן זהבי ירד לספסל כחלק מהשינויים הגדולים שביצע רובי קין בהרכב שלו. בזכות הניצחון הצהובים נצמדו למכבי חיפה בפסגת הטבלה והערב (חמישי) המאמן האירי התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגדול בבלומפילד נגד הפועל באר שבע (שבת, 20:00).

החבורה של קין דרסה את הפועל באר שבע 1:6 בטרנר משחק פתיחת העונה שלהן בגביע הטוטו וניצחה אותה בבירת הנגב גם בסיבוב הראשון העונה בליגה, אבל ניצחון שלישי במפגשים ביניהן ישיב לפחות זמנית את הצהובים לפסגה ויפתח בין השתיים פער של תשע נקודות. עם זאת, ניצחון של הפועל באר שבע יחזיר אותה בגדול למאבק האליפות, כשהיא תהיה במרחק שלוש נקודות בלבד ממנה מהפסגה.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
המשחק מול נתניה ישפר את הביטחון? רובי קין/מאור אלקסלסי

על כך שעדיין מדברים על הורדת דור פרץ וזהבי לספסל מול נתניה: "לא העסיק אותי מה יגידו על זה שדור וערן לא פתחו במשחק האחרון, אני לא קורא את מה שכותבים עליי אז אני לא באמת יודע האם עדיין מדברים על זה או לא מדברים על זה, וזה גם לא ענייני. מבחינתי כולם אותו הדבר, אמרתי את זה ביום הראשון שלי, כולם יקבלו יחס זהה ממני ובסוף אני צריך לבחור את ההרכב שמתאים לאותו משחק ספציפי בלי להתייחס לשמות אלא לקבוצה, הקבוצה הכי חשובה. אני תמיד מדבר עם השחקנים שלי, הדלת שלי תמיד פתוחה, זאת העבודה שלי לבחור הרכב ולהגיד לשחקנים שלי מי יפתח ומי לא, מבחינתי זה היה ככה כשהייתי שחקן ואני נוהג ככה מול השחקנים שלי".

על תכנית המשחק האחרון מול נתניה: "המגרש לא היה טוב, מאוד קופצני, מאוד חלק, היה קשה מאוד לשמור את הכדור על הדשא. לפעמים צריך לשחק לפי התנאים, ידעתי שאם נצליח למתוח אותם במחצית הראשונה אז המשחק בסוף יירגע ונוכל לשחק יותר כדורגל ויהיה לנו יותר שטח והתכנית כמובן עבדה". 

לקראת הפועל באר שבע: "קבוצה טובה וקשוחה, אין משחקים קלים, יש פה ליגה קשה. לבאר שבע היו כמה עונות טובות ברצף, הם סיימו במקום השני בשנים האחרונות, עכשיו הם בריצה של עשרה ניצחונות ותיקו. יהיה משחק גדול, היה לנו ממש כיף עם הקהל שלנו במשחק החוץ מול נתניה, האוהדים נתנו אווירה אדירה, ראיתי איך השחקנים לוקחים מזה המון אנרגיות ואני מחכה כבר למשחק בבלומפילד ומצפה ששוב נקבל אווירה כזאת חמה כי זה עוזר לשחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב הנרי אדו. אריאל שלום
קין עדיין לא החליט אם יהיה בסגל בשבת. הנרי אדו/אריאל שלום

"מקבלים ביטחון מניצחונות", קין המשיך, "אני רוצה להאמין שאנחנו עם ביטחון ולא שחצנים, שהרגליים על הקרקע, צריך לעבוד קשה ככל האפשר ולנצח משחקים, ניצחונות נותנים יותר ביטחון לשחקנים. זה מוכיח גם להם שיש לנו את היכולת לסיים מול השער כמו שצריך אחרי משחק של חמישה שערים מהמצבים שעשינו. אני כל הזמן אומר שיש לכל השחקנים הזדמנות, אבל כאשר אתה מקבל אותה תיקח אותה. כל שחקן צריך לעשות הכל על מנת להבטיח את מקומו בדף ההרכב ביום שבת. תעשו לי כאב ראש ותייצרו עבורי בעיות, כי אם כולם מייצרים עבורי בעיות - המצב שלנו טוב". 

על הנרי אדו: "יש לי הרבה שחקנים שמגיע להם מקום בסגל אז אני לא יכול להגיד לך אם הוא יהיה או לא. הוא בחור צעיר, הוא צריך זמן, נעשה כל מה שאנחנו יכולים לעזור לו להתאקלם ככל האפשר, להבין את איך שאנחנו משחקים. משחק האימון היה טוב כי היו משחקים ששיחקנו ושחקנים לא קיבלו דקות אז זה היה אימון טוב עבורם".

על רז שלמה ודריק לוקאסן: "אני עוד לא יודע אם הם יכולים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully