וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הרעיונות של אבו פאני ייצאו לפועל, לאולימפיאקוס אין סיכוי"

מאמן נבחרת הונגריה לשעבר הסביר לפני הגומלין בין פרנצווארוש ליוונים (22:00, ספורט4): "הכול עובר דרכו, תנו לו לשלוט בקצב"

תקציר ניצחונה של אולימפיאקוס 0:1 על פרנצווארוש/ספורט1

מאמן נבחרת הונגריה לשעבר, יאנוש צ'אנק, מסמן את מוחחד אבו פאני כאיש המפתח של פרנצווארוש לקראת משחק הגומלין שלה נגד אולימפיאקוס בקונפרנס ליג, הערב בבודפשט (חמישי, 22:00, ספורט4).

הקשר הישראלי שיחק 81 דקות במשחק הראשון, "בישל" שער שנפסל בגלל נבדל, ואחרי שהוחלף האלופה ההונגרית ספגה והפסידה 1:0. המנצחת תעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות - אולי למפגש עם מכבי תל אביב.

צ'אנק הסביר: "מבחינת פרנצווארוש, מאוד חשוב שאבו פאני יוכל לשלוט בקצב בחופשיות, מכיוון שכל המשחק שלה עובר דרכו. אם הרעיונות של אבו פאני ייצאו לפועל, לאולימפיאקוס אין סיכוי".

אבו פאני בן ה-25 חווה עונת בכורה פנטסטית באירופה. הוא הפך במהרה לשחקן הרכב במדי אלופת הונגריה וב-32 הופעות בכל המסגרות, בישל 15 שערים וכבש 5 נוספים. פרנצווארוש מדורגת במקום השני בטבלה, נקודה מהפסגה, אבל יש לה משחק חסר.

מוחמד אבו פאני, פרנצווארוש, מול סוטיריס אלכסנדרופולוס, אולימפיאקוס. רויטרס
אבו פאני במשחק הראשון ביוון/רויטרס

אבו פאני עצמו אמר לפני כמה ימים: "אנחנו עובדים קשה בדיוק בשביל משחקים מהסוג הזה. הייתי מאוד עייף אחרי המשחק באתונה, נתתי בו הכול, אבל בדרך חזרה להונגריה כבר אספתי את עצמי ואני מלא אנרגיה לקראת הגומלין. לשחק במשחק ובאווירה כאלו - חלמתי על זה מאז שהייתי ילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully