וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס רשם בכורה מוצלחת, מסי הלהיב: "יש בו משהו אחר"

האוהדים ששילמו הון כדי לראות את צמד האקסים של ברצלונה לא התאכזבו, המאמן מרטינו: "מסי היה מאוד משוחרר". סוארס: "אנחנו הקבוצה שכולם ירצו לנצח אותה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

ליאו מסי פתח בצורה מושלמת את העונה השנייה שלו באינטר מיאמי. הכוכב האגדי נהנה הפעם מסיוע של חברו הטוב לואיס סוארס, כשהשניים כיכבו ובישלו ב-0:2 של קבוצתם על ריאל סולט לייק, במשחק שהוציא לדרך עונה חדשה. כזכור, מסי הצטרף למיאמי רק באמצע העונה שעברה ואיתו הקבוצה עלתה על הגל, אך כעת כשהוא פותח את העונה הוא יקווה להוליך את הקבוצה הזו לאליפות היסטורית יחד עם סוארס, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס.

מסי שחרר בעיטה חופשית נהדרת שנהדפה מקו השער, בישל באומנות את הראשון ובנה את השער השני כשפרץ מחצי המגרש ומצא את סוארס, שבישל את ה-0:2. בדקה ה-89 מסי כמעט גם כבש כשהשכיב את המגן שלו ובעט כדור שנהדף על ידי השוער.

הבעיטה החופשית המרהיבה של מסי

הגול הראשון של רוברט טיילור מבישול של מסי

"הוא היה מאוד משוחרר, שיחק מצוין עם הרבה מהירות", העיד עליו לאחר המשחק מאמנו חרארדו מרטינו, "זה משהו בו שלא קורה אצל שחקנים אחרים. הוא יכול לקחת את הכדור, אפילו הרחק מהשער והוא נותן לך את התחושה שהוא יוצר מצב להבקעה".

מי שערך בכורה מוצלחת מבחינתו היה לואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי הצטרף אחרי עונה מצוינת בגרמיו וכבר במשחק הראשון הרשמי בישל והיה מעורב ברוב ההתקפות של קבוצתו. "אין מוטיבציה גבוהה יותר מאשר להצטרף לקבוצה שזכתה כבר בתואר (גביע הליגות)", אמר סוארס, שהציב אתגר חדש: "המטרה היא לזכות באליפות. זה האתגר שלי ושל כולם.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
בכורה מוצלחת. מסי וסוארס חוגגים/רויטרס

"אנחנו נהיה הקבוצה שכולם ינסו לנצח", הוסיף סוארס, "קבוצו ירצו להתחרות בנו. למה? קודם כל בגלל שאנחנו קבוצה שיכולה להיאבק על האליפות. הן יודעות שזה מה שאנחנו רוצים, הן יודעות כמה מוטיבציה יש לנו".

המהלך הנהדר של מסי וסוארס והגול של גומס

גם בדקה ה-88 נשאר למסי אוויר ללהטט

עד כמה מיאמי באמת מועמדת לזכייה השנה? מבחן ראשון נקבל ביום ראשון בערב, כשהקבוצה תתארח למשחק חוץ קשה אצל לוס אנג'לס גלאקסי היומרנית. מרטינו הבהיר שבשלב כה מוקדם של העונה הוא לא צפוי לעשות רוטציות, כך שככל הנראה מסי וסוארס שוב יפתחו יחד עם אלבה ובוסקטס, שהוחלף במשחק האחרון בגלל כאבים בקרסול, אך צפוי להיות כשיר עד ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully