וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי כיכב, סוארס בישל: אינטר מיאמי פתחה עונה עם ניצחון

צפו: הכוכב הגדול בישל והיה מעורב בשני השערים ב-0:2 על ריאל סולט לייק בפתיחת ה-MLS. בכורה מוצלחת לאורוגוואי: "הרגשה נהדרת"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

עונת ה-MLS נפתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בכיכובם של, איך לא, ליאו מסי ולואיס סוארס שערך בכורה מוצלחת בקבוצת הכוכבים של אינטר מיאמי, שגברה בביתה 0:2 על ריאל סולט לייק. אחרי שרשם חצי עונה נהדרת מבחינתו אשתקד, מסי הפעם פתח את העונה במיאמי והפך אותה מקבוצה זניחה, למועמדת הבכירה לאליפות. צמד כוכבי ברצלונה לשעבר פתחו בהרכב לצד חבריהם לשעבר לבארסה סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה. השניים אומנם לא כבשו, אבל בישלו את שני השערים כשמסי היה שותף בכיר בשני השערים.

הבעיטה החופשית המרהיבה של מסי

הגול הראשון של רוברט טיילור מבישול של מסי

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
בכורה מוצלחת. מסי וסוארס חוגגים/רויטרס

כבר בדקה ה-17 מסי שלח כדור חופשי אדיר לכיוון החיבוריםמ-25 מטרים, אבל ג'סטן גלאד הציל אותו בראש ממש מהקו. בדקה ה-39 נפרץ הסכר כשמסי הוביל כדור והכניס כדור עומק לרוברט טיילור, שבעט לפינה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-83 מסי הוביל כדור מהחצי, עבר את השומר שלו והכניס לסוארס, שפרגן לדייגו גומס שעשה את ה-0:2 והבטיח את הניצחון.

המהלך הנהדר של מסי וסוארס והגול של גומס

גם בדקה ה-88 נשאר למסי אוויר ללהטט

מסי השלים את כל המשחק ונראה בכושר גופני נהדר, כשסוארס הוחלף ממש בדקה ה-90. הארגנטינאי בעט שלוש פעמים למסגרת, כשסוארס רושם שני איומים למסגרת ונראה מצוין בבכורה שלו, אחרי שהגיע למיאמי מגרמיו, שם הוא כיכב עם תפוקה דו ספרתי של בישולים ושערים.

"אני כל כך שמח לנצח את המשחק הראשון בבית", אמר סוארס לאחר המשחק, "אני ומסי חברים על המגרש ומחוצה לו. אנחנו מנסים לעזור לקבוצה לזכות במשהו השנה. אינטר מיאמי תקבל מנוחה של שלושה ימים בלבד ואז תצא ללוס אנג'לס כשתתארח אצל הגלאקסי החזקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully