וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה: "מאוכזב מהדרך. אם אתה לא יכול לנצח, תוודא שלא תפסיד"

מאמן ארסנל אחרי ההפסד 1:0 לפורטו בתוספת הזמן: "נתנו להם את המשחק, אבל זו רק המחצית". וגם: מתי התותחנים סיימו משחק בליגת האלופות בלי לאיים על המסגרת והשיא שקבע פפה

תקציר: ליברפול - לוטון 1:4/ספורט1

ארסנל העפילה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם האחרונה ב-2010, אז חלפה על פני פורטו עם 0:5 בגומלין בלונדון אחרי הפסד 2:1 בפורטוגל. מאז היא כשלה שנה אחר שנה בנסיונה להיות אחת משמונה האחרונות במפעל, ואם היו מי שחשבו שהמועדון סובל מ"קללת שמינית הגמר" אחרי שבע הדחות רצופות בשלב 16 האחרונות, מ-2017 ועד העונה התותחנים כלל לא היו בליגת האלופות. העונה הם חזרו אחרי שבע שנים ובמשחק הנוקאאוט הראשון שלהם פגשו את פורטו - רק בשביל להפסיד אמש (רביעי) בדרגאו 1:0 ולקוות שיצליחו להפוך בגומלין בעוד שלושה שבועות ולשוב לרבע הגמר, בדיוק כמו לפני 14 שנה.

גאלנו הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-90+4, ממש בשניות האחרונות של תוספת הזמן, אבל מה שמדהים זה שלכל אורך 90 הדקות היו רק שני איומים על השער שמצאו את המסגרת. וכן, שניהם היו של פורטו, כך שארסנל לראשונה מאז מרץ 2011 סיימה משחק בליגת האלופות בלי אף ניסיון למסגרת.

וונדרסון גאלנו, שחקן פורטו. GettyImages
ביצוע מרהיב ושער ניצחון בדקה ה-90+4. גאלנו/GettyImages

שערו של גאלנו היה הראשון אי פעם שמכניע את ארסנל בתוספת הזמן במסגרת ליגת האלופות, אבל אם יש מבין שחקני פורטו מישהו שחתום על שיא אמיתי זהו פפה, הבלם שיחגוג ב-26 בחודש את יום הולדתו ה-41 והפך לשחקן השדה הכי מבוגר אי פעם שמשתתף בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות.

המאמן המנוצח מיקל ארטטה לא הסתיר את אכזבתו ואמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד מהדרך שבה שיחקנו ונתנו להם את המשחק בסוף. אם אתה לא יכול לנצח, אתה צריך לוודא שלא תפסיד. פגשנו קבוצה שמאוד מאורגנת בהגנה ושיודעת לעצור את הקצב שלך כשצריך - היו במשחק 35-37 עבירות. אנחנו מכירים אותם וידענו למה לצפות, זו רק המחצית ואם אנחנו רוצים להעפיל לרבע הגמר אז אנחנו צריכים לנצח בבית. אנחנו יכולים וצריכים להיראות הרבה יותר טוב".

דקלן רייס הוסיף לדברי ארטטה: "כשהתוצאה היא 0:0 בדקה ה-90+3 ואתה לא מנסה לנצח, לפחות אל תפסיד, כך שיש לנו על מה לשחק בגומלין. הם תפסו אותנו במתפרצות והבעיטה שלו לחיבורים הייתה מאכזבת מאוד, אבל כקבוצה אנחנו מאוד אופטימיים ומאמינים בעצמנו. פתחנו מצוין את 2024 ואנחנו לא ניתן להפסד הזה להוריד אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully