וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה "לא מרוצים מהתוצאה", וצ'אבי יודע: "הגיע לנו לנצח"

האלופה הספרדית יצאה מאוכזבת אחרי ה-1:1 אצל נאפולי בשמינית גמר האלופות. בתקשורת בספרד קטלו, אראוחו מאמין "שהמשימה תושלם בגומלין", לבנדובסקי שבר בצורת ולאמין ימאל עם עוד שיא היסטורי

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2/ספורט1

השלב הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות הסתיים אתמול (רביעי) עם סיום המשחקים הראשונים והרבה ציפייה לקראת משחקי הגומלין. באחד המפגשים הצמודים שציפו לחובבי המפעל מיד לאחר ההגרלה, ברצלונה סיימה ב-1:1 אצל נאפולי והעבירה את ההכרעה לספרד, דווקא במשחק בו הייתה טובה יותר מול איום יחיד של אלופת איטליה למסגרת, איום שהסתיים בשער השוויון היקר של ויקטור אוסימן שמחק יתרון של רוברט לבנדובסקי.

ב"מונדו דפורטיבו" התייחסו להופעה הטובה של אלופת ספרד וקראו: "ברצלונה טובה יכולה רק לחלץ תיקו מנאפולי", עם עוד משחק בו ברצלונה מתקשה מאוד. גם שחקני הקבוצה לא היו מרוצים מהתיקו, כשרונלד אראוחו אמר בסיום: "אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, היינו יכולים לנצח את זה. נשלים את המשימה בגומלין בברצלונה".

צ'אבי, מאמן הקבוצה שיסיים את תפקידו בקיץ, הצטרף לדבריו של שחקן ההגנה שלו: "הגיע לנו לנצח. אנחנו זקוקים להירגע יותר במהלך משחקים אחרי שאנחנו כובשים. ברגע שאנחנו משחקים בפזיזות בחצי של היריבה, אנחנו מפספסים את הפואנטה. זאת ליגת האלופות - נאפולי כבשה מההזדמנות היחידה שהייתה לה במשחק. לבנדובסקי? הוא השתפר מאוד לאחרונה, כבש שערים חשובים מאוד עבורנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילקאי גונדואן ברצלונה. GettyImages
תסכול רב בברצלונה. גונדואן/GettyImages

שני אירועים היסטוריים קרו במהלך המשחק, גם עבור ברצלונה וגם בכלל בליגת האלופות. הראשון היה כשלבנדובסקי הפך לכובש המבוגר ביותר עבור הקבוצה הספרדית בשלבי הנוקאאוט של המפעל כשהעלה את בארסה ליתרון בגיל 35 ו-184 ימים, ובכך שבר את שיאו של לא אחר מליאונל מסי שעשה זאת בשלב שמינית הגמר ב-2021 מול פריז סן ז'רמן בגיל 33 ו-259 ימים. זה גם היה השער הראשון של ברצלונה בשלב נוקאאוט אחרי 1078 ימים ללא שער.

האירוע השני הגיע מכיוונו של לאמין ימאל, שבפעם המי יודע כמה העונה, שבר שיא נוסף. הפעם, הספרדי המוכשר הפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה של ליגת האלופות ששיחק בשלב הנוקאאוט כשעשה זאת בגיל 16 ו-223 ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully