וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקורטואה שב להתאמן: "הקלאסיקו בעוד חודשיים - יעד ריאלי"

שוער ריאל מדריד התאמן עם חבריו ועשוי לחזור העונה, ההערכה היא שבכל זאת יוותר על היורו. גם בלינגהאם ישוב מוקדם מהצפוי?

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2/ספורט1

בספרד נרגשו לראות את התמונות שיצאו מאימונה של ריאל מדריד אתמול (רביעי), שם נצפה טיבו קורטואה יחד עם חבריו לקבוצה. השוער הבלגי כזכור קרע את הרצועה הצולבת באוגוסט, יומיים לפני פתיחת הליגה הספרדית, ובדצמבר הודיע לא יקח חלק ביורו בקיץ הקרוב. כעת יש לוח זמנים חדש לחזרתו והוא אמור לשוב עוד לפני תום העונה, אך ההערכה היא שעדיין לא ישחק באליפות אירופה.

קורטואה עדיין רחוק מפעילות מלאה, שכן באימון האחרון הוא רק השתתף בתרגילי הנעת כדור עם חבריו. הוא לא ביצע תרגילים של שוער כמו זינוקים, ובאופן כללי התאמן בעצימות נמוכה. במולדתו בלגיה סימנו כתאריך חזרה אפשרי את הקלאסיקו מול ברצלונה, שייערך בסנטיאגו ברנבאו בסוף השבוע של ה-20 וה-21 באפריל. "זה תאריך מאוד ריאלי", כתבו ב-HLN הבלגי, שם ציינו שגם משחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות מספר ימים לפני כן נלקח בחשבון, זאת בהנחה שהבלאנקוס ידיחו את ר.ב. לייפציג בשמינית הגמר אחרי שניצחו 0:1 בגרמניה במשחק הראשון.

טיבו קורטואה, שוער נבחרת בלגיה. Elsa, GettyImages
עדיין צפוי להיעדר מהיורו. קורטואה/GettyImages, Elsa

למרות האפשרות שיהיה כשיר בזמן ליורו, במדריד עדיין מאמינים שקורטואה יוותר על הטורניר מתוך כבוד למועדון וכדי להתמקד בהכנות לעונה הבאה. "אני אולי אוכל לשחק במאי, אבל לא ארצה לקחת סיכון. ריאל מדריד הבהירה שהיא רוצה שאשוב רק כשאני כשיר לחלוטין", אמר קורטואה לפני חודשיים כשבישר על היעדרותו מהיורו.

הבלאנקוס חזרו ברביעי להתאמן לראשונה מאז ה-1:1 מול ראיו וייקאנו בראשון, זאת לאחר שהמאמן קרלו אנצ'לוטי העניק להם שני ימי חופש. מי שנעדר באופן מפתיע מהאימון הוא כובש השער בתיקו מול ראיו, חוסלו, שסובל מרגישות בקרסול. ג'וד בלינגהאם עדיין מתאמן בנפרד, ולמרות התכנון המקורי שיחזור לגומלין מול לייפציג ב-6 במרץ, ייתכן הוא יהיה בסגל כבר מול ולנסיה ארבעה ימים קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully