וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים החדש ביונייטד: "השייח הקטארי? בכלל לא בטוח שהוא קיים"

סר ג'ים רטקליף עקץ את מי שנאבק מולו על רכישת חלק מהמועדון: "הגלייזרים מעולם לא פגשו אותו. סיטי וליברפול? רוצה להעיף אותם מהפסגה"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על לוטון/ספורט1

סר ג'ים רטקליף הפך לאחרונה באופן רשמי לבעלים שותף חדש במנצ'סטר יונייטד, לאחר שהשלים רכישה של 25% מהמועדון ממשפחת גלייזר. לכבוד כך ערך ראיון מיוחד באנגליה, שם סיפק מספר ציטוטים מסקרנים.

המיליארדי האנגלי התמודד מול שייח ג'אסים הקטארי, שהעסקה מולו פוצצה בשלב מתקדם. רטקליף התייחס להליך הרכישה ולמגעים שהיו מול הקטארי ואמר: "אף אחד עדיין לא ראה אותו. הגלייזרים מעולם לא פגשו אותו, אני אפילו לא בטוח שהוא קיים".

הבעלים החדש גם שידר מסדר לעבר שתי היריבות הגדולות של השדים האדומים, מנצ'סטר סיטי וליברפול: "כשמנצ'סטר סיטי ניצחה בשנה שעברה 0:4 את ריאל מדריד זה היה הכדורגל הכי טוב שראיתי אי פעם. אם נגיע לרמה הזו זה יהיה הישג גדול. יש לנו שתי שכנות שהן קבוצות כדורגל מרשימות, אבל אנחנו רוצים להעיף אותם מהפסגה, הם האויבים הכי גדולים שלנו. אנחנו רחוקים משם וזה לא ישתנה מחר, אנשים צריכים לתת לנו זמן כדי לחזור. בזבוז כסף בקיץ זה לא פתרון, זה הרבה יותר מורכב מזה".

סר ג'ים רטקליף. GettyImages
שלח מסר ליריבות הגדולות. רטקליף/GettyImages

כשנשאל מדוע בכלל החליט להשקיע למועדון שנמצא במשבר קשה, הוא השיב: "אני מעורב כי אני רוצה לראות את מנצ'סטר יונייטד חוזרת לאיפה שהיא אמורה להיות. אני אולי משוחד, אבל אני מאמין שזה המועדון הכי גדול ומפורסם בעולם. הוא צריך לשחק את הכדורגל הכי טוב".

"המטרה לטווח הקצר היא להעפיל לליגת האלופות", המשיך רטקליף, "נצטרך שנתיים או שלוש כדי לייצר סביבת עבודה טובה. ב-11 השנים האחרונות היו הרבה מאמנים ואף אחד לא הצליח באווירה הזו, מזה אני מבין שצריך שהבעיה היא בסביבת העבודה".

רטקליף, אחד האנשים העשירים ביותר בממלכה הבריטית, והמייסד והמנכ"ל של תאגיד הכימיקלים INEOS, טען בעבר שהוא אוהד את מנצ'סטר יונייטד מילדות. החברה שלו מחזיקה בין היתר גם בבעלות על שלוש קבוצות כדורגל נוספות: ניס מהליגה הראשונה בצרפת, לוזאן מהליגה הבכירה בשוויץ וראסינג קלאב עבידג'אן מחוף השנהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully