וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קופה אמריקה או משחקים אולימפיים": הדרישה של אינטר מיאמי ממסי

מאמנו של הפרעוש, טאטה מרטינו, התייחס לאפשרות שהחלוץ יעדר כחודשיים בקיץ: "יודעים שנשחרר, אך יהיה צורך לבחור טורניר אחד"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2/ספורט1

ליגת ה-MLS האמריקאית תיפתח הלילה (בין רביעי לחמישי, 3:00) עם המשחק בין ריאל סולט לייק לאינטר מיאמי של ליאונל מסי, לואיס סוארס ושאר חבריהם הכוכבים לשעבר מברצלונה. לקראת המשחק שיפתח את העונה המסקרנת של קבוצתו של דייויד בקהאם, טאטה מרטינו, מאמן מיאמי, התראיין והתייחס למעורבות של הפרעוש בעונה הקרובה לצד השתתפותו הצפויה בקיץ הקרוב עם הדילמה הגדולה - האם להשתתף בקופה אמריקה או גם לשלב את המשחקים האולימפיים בפריז?

"לדייגו גומס יש את הקופה אמריקה והמשחקים האולימפיים", ענה מרטינו לגבי שחקן נבחרת פרגוואי המשחק במיאמי וסירב להתייחס ספציפית למקרה של מסי. "אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לשחרר אותו לקופה, אבל לא למשחקים האולימפיים. אנחנו בקשר עם ההתאחדות בפרגוואי כדי לפתור את זה, אבל אמרתי להם שהם יצטרכו לבחור טורניר אחד עבורו".

טאטה מרטינו מאמן אינטר מיאמי לצד ליאונל מסי. GettyImages
מרטינו דורש ממסי לבחור - קופה או משחקים אולימפיים/GettyImages

במקרה של קפטן נבחרת ארגנטינה, הוא יודע שאלו עשויים להיות הטורנירים האחרונים שלו במדים הלאומיים, ובעקבות כך הביע רצון להשתתף גם במשחקים האולימפיים בפריז המתחילים כשבועיים אחרי סיום הקופה אמריקה, טורניר בו ישחק בוודאות בקיץ הקרוב. בנבחרת האולימפית, אותה מדריך חאבייר מסצ'ראנו, חברו לשעבר של מסי בברצלונה והאלביסלסטה, יכולים לשחק שלושה חריגי גיל מעל גיל 23, כשגם אנחל די מריה ואמיליאנו מרטינס הוצעו עבור המאמן.

מיאמי דורשת משחקניה אשר מיועדים לשחק בטורנירים בקיץ לבחור רק את אחד מהם, זאת מפני שהטורנירים הבין-לאומיים יתקיימו במקביל להמשך העונה ב-MLS או בטורנירי הגביע השונים של הליגה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully