וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמחת ק"ש: בני יהודה הפסידה 2:1 בעכו, טבריה 1:0 למכבי יפו

המדורגת שנייה נכנעה לשערים של אסייג (53) וחגאני (80) ונותרה במרחק נקודה מהפסגה, השלישית בטבלה נכנעה לרביעית משער דרמטי של זריהן (90). נוף הגליל הפסידה 2:1 לאום אל פאחם עמוק בתוספת הזמן

דריבל, 20.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

המאבק על הכרטיסים לליגת העל נמשך היום (שישי) עם פתיחת המחזור ה-23 בליגה הלאומית, אבל התסריט חזר על עצמו: קבוצות הצמרת בזו אחר זו מעדו ועירוני קרית שמונה תוכל לברוח להן בפסגה בהמשך המחזור בשבוע הבא. בני יהודה הפסידה 2:1 בחוץ להפועל עכו, עירוני טבריה נכנעה בביתה 1:0 למכבי יפו הרביעית בטבלה בדקה ה-90 וגם הפועל נוף הגליל החמישית הפסידה בתוספת הזמן.

הפועל עכו - בני יהודה 1:2

בני יהודה סובלת מחיסורים רבים ובעיקר מורגש היעדרו של אלמוג בוזגלו, אבל אם היא הסתדרה במשחקים האחרונים והשלימה שני מהפכים במשחקי הבית, היום היא נראתה רע, מיעטה לאיים על שער המארחת ובסופו של דבר גם הפסידה ונותרה במרחק נקודה מעירוני קרית שמונה. בסיבוב הראשון נכנעה בני יהודה 4:3 מטורף להפועל עכו, הפעם כאמור בקושי סיכנה את השער ונקלעה לפיגור כפול במחצית השנייה משערים של רווה אסייג ונתנאל חגאני (ששוב כבש מול בני יהודה) ושביט מזל רק הצליח לצמק בתוספת הזמן, מעט מדי ומאוחר מדי. עבור עכו זהו ניצחון חשוב שמקרב אותה לפלייאוף העליון ובעיקר מרחיק אותה מהתחתית הבוערת. לבני יהודה היא לא הפסידה שישה מפגשים רצופים ובבית לא נכנעה לה מאז דצמבר 2015 בליגת העל.

דקה 45+2: ממש לפני סיומה של המחצית הראשונה, בבעיטה הראשונה של בני יהודה למשחק, דאבל-פס של רוזן ומזל הסתיים בבעיטה של האחרון - אבו חמדאן כבר נכנע לכדור, שפגע במשקוף ולא נכנס.

דקה 53: גול! רפיון בהגנת בני יהודה סידר לרווה אסייג מצב נהדר, הבעיטה שלו הייתה חדרה ולא הותירה סיכוי לשאבי. 0:1 מפתיע להפועל עכו.

דקה 80: גול! עכו הכפילה את יתרונה. נתנאל חגאני קיבל כדור עומק ומזווית קשה בעט לחיבורים הגבוהים.

דקה 90+2: גול! בני יהודה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה כאשר מזל הבקיע אחרי כדור שהגיע מהמשקוף.

נתנאל חגאני, שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
10 שערים העונה, הראשון היה לרשת בני יהודה ב-3:4. חגאני/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - מכבי יפו 1:0

עירוני טבריה הייתה יכולה להלחיץ ובגדול את עירוני קרית שמונה וגם לעבור את בני יהודה שהפסידה בעכו, אבל בעצמה שוב בעטה בדלי ונכנעה בדקה ה-90 למדורגת רביעית. מי שהייתה מוליכת הטבלה לפני חמישה מחזורים נותרה עם ניצחון בודד בחמישה משחקים, בעוד מכבי יפו, הודות לשער של ניב זריהן ממש בסיום הדקה ה-90, שבה לנצח אחרי ה-5:0 המביך שספגה מהמוליכה ואחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. זהו גם היה הניצחון הראשון של יפו העונה על אחת מארבע המדורגות ראשונות בטבלה.

דקה 90: גול! 0:1 ליפו שניות לפני תחילת תוספת הזמן. האורחת נראתה לא טוב, אבל טבריה הלכה קדימה וזריהן מצא את עצמו בעמדה נוחה וכבש.

הפועל אום אל פאחם - הפועל נוף הגליל 1:2

הפסד ושתי תוצאות תיקו הוציאו את הפועל אום אל פאחם מהשמינייה, אבל בהנהלה מנסים ללמוד מטעויות ובחרו לחתום על הסכם לעונה הבאה עם המאמן תומר קשטן. היום זה הלך למארחת קשה מאוד והיא השלימה מהפך רק עמוק בתוספת הזמן, אבל ניצחה את המדורגת חמישית של מוטי איוניר ששוב פספסה הזדמנות גדולה להתקרב לחבורת המוליכות אחרי תוצאות תיקו מול קרית שמונה וטבריה. הפעם נוף הגליל כבר עלתה ליתון משער של שדו, אך עוז פרץ וראצ'יד צ'ירינו חצי דקה לפני סיומה של תוספת הזמן עכו.

דקה 53: גול! נוף הגליל עלתה ליתרון מביצוע יפהפה של שדו, שעצר כדור על החזה, הסתובב וירה מהאוויר לחיבורים.

דקה 66: גול! עוז פרץ שעלה מהספסל מצא את עצמו בקו ישר לשער, הרים את הראש ומכ-18 מטר קבע שוויון אחת.

דקה 90+5: גול! צ'ירינו מתוךהרחבה עם שער דרמטי במיוחד שמחזיר את אום אל פאחם למסלול הניצחונות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נבו שדו, שחקן הפועל נוף הגליל. אריאל שלום
שער יפהפה שלא הספיק לנוף הגליל. שדו/אריאל שלום

מכבי הרצליה - הפועל עפולה 1:2

אחרי שמונה מחזורים ללא ניצחון, מכבי הרצליה גברה על בני יהודה ואספה שלוש נקודות גם בראשון לציון כדי לטפס למקום השמיני. המסע שלה לחלק העליון נמשך היום בזכותו של דור ג'אן, חלוץ הרכש שהגיע בינואר וממשיך לספק את הסחורה. עפולה נעצרת מנגד אחרי ארבע נקודות שלקחה בשני במחזורים האחרונים, אך לא הצליחה להימלט מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן בסיום העונה ורשמה הפסד חוץ ראשון אי פעם מול מכבי הרצליה בליגה אחרי שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

דקה 23: גול! 0:1 למכבי הרצליה. אחרי החמצה גדולה של המקומיים, הגיע תרגיל מבריק מהקרן ודור ג'אן בעט כדור חד לפינה הקרובה.

דקה 32: גול! עפולה השוותה במהרה. הבראן העביר רוחב מימין, תומפסון נותר חופשי ברחבה ונגח כדור שקפץ מהדשא לפינה הרחוקה.

דקה 74: כרטיס אדום! עפולה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאזרואל ספג כרטיס צהוב שני.

דקה 79: גול! שוב דור ג'אן, הפעם בנגיחה קשתית גבוהה במיוחד לפינה הרחוקה אחרי קרן מימין.

סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 1:2

"דרבי הפרדסים" היה משחק על שש נקודות, בסיומו סקציה חוגגת ניצחון גדול וחשוב מבחינתה. לפני המשחק סקציה צברה רק נקודה מתשע האחרונות והפועל ראשון לציון נקודה מ-15, אבל הכתומים בביתם ניצחו הודות לשערים של סונגה וצ'אנה, באייה הצליח רק לצמק ולייצר רבע שעה דרמטית, אבל החבורה של יובל נעים - ששוב היה ביציע זכר להרחקתו - חזרה למסלול הנקודות.

דקה 5: גול! הרמה טובה של סעדון מימין מצאה את סונגה חופשי ברחבה ומתוך ומכחמישה מטרים הוא נגח בחוזקה פנימה.

דקה 37: גול! עמבר הדף למרכז הרחבה בעיטה של טדלה, צ'אנה גלגל לרשת את הכדור החוזר.

דקה 74: גול! הפעם היה זה גינזבורג שהדף כדור רע למרכז הרחבה, באייה צימק ל-2:1.

משחקי יום שני (19:00):

עירוני קרית שמונה - איחוד בני שפרעם
מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא
הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully