וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויין רוני: "אם פפ יבקש שאהיה העוזר שלו בסיטי, אלך לשם"

כוכב מנצ'סטר יונייטד בעבר לא פסל הגעה ליריבה העירונית. על הפיטורים המהירים מבירמינגהאם: "לא קיבלו אותי מהיום הראשון"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2/ספורט1

קריירת האימון של וויין רוני עדיין לא נסקה לגבהים שאליה הגיע כשחקן. חלוץ העבר אמנם הראה ניצוצות כמאמן דרבי קאונטי, אך הפחתה של 21 נקודות הובילה לירידה לליגה השלישית ב-2022. מאז אימן בדי.סי יונייטד מה-MLS והחזרה שלו העונה לממלכה כמאמן בירמינגהאם סיטי הסתיימה בפיטורים אחרי 15 משחקים בלבד.

בפודקאסט שבו השתתפו גם שחקני העבר גארי נוויל, ג'יימי קראגר ורוי קין, השחקן שכה מזוהה עם מנצ'סטר יונייטד סיפר כי הוא לא שולל משרה ביריבה העירונית. האנגלי נשאל אם יהיה מוכן להיות עוזר מאמן בצעד הבא שלו בקריירה, והשיב: "זה תלוי. אם פפ גווארדיולה יבוא ויבקש ממני להיות העוזר שלו במנצ'סטר סיטי, אלך לשם. הוא המאמן הכי טוב, זו הקבוצה הכי טובה באנגליה והם עובדים הכי קשה. סיטי משחקת בצורה שונה מלפני ארבע שנים. כשאני מסתכל על מיקל ארטטה בארסנל, אני מאמין שהרבה ממה שהוא עושה קשור למה שלמד מפפ כשהיה העוזר שלו בסיטי".

וויין רוני, מאמן ברמינגהאם סיטי. GettyImages
לא היה מסרב ליריבה מימיו כשחקן. רוני/GettyImages

רוני גם התייחס לקדנציה הקצרה בבירמינגהאם, שכאמור הייתה קצרה במיוחד: "האוהדים לא קיבלו אותי מהיום הראשון. המאמן הקודם ג'ון יוסטס עשה עבודה טובה, אבל החליטו לעשות שינוי וקראו לי. ידעתי ישר שהאוהדים לא יקבלו אותי וזה יותר בגלל המאמן הקודם, הם היו במקום השישי כשהוא פוטר. חמשת המשחקים הראשונים היו כנראה הכי קשים העונה, אז זה לא עזר".

  • עוד באותו נושא:
  • ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully