וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות מ-2010: גאלנו כבש בתוספת הזמן, 0:1 לפורטו על ארסנל

התותחנים לא בעטו למסגרת כל המשחק וכמו לפני 14 שנה הפסידו בדרגאו, יצטרכו לנצח בגומלין בלונדון בעוד שלושה שבועות כדי לשוב למעמד שמונה האחרונות בליגת האלופות

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2/ספורט1

הפעם האחרונה שארסנל הייתה ברבע גמר ליגת האלופות הייתה בעונת 2009/10. הערב (רביעי), בהופעתה הראשונה בשמינית גמר המפעל אחרי שבע שנים, היא שוב התארחה בדרגאו בפורטו בתקווה להעביר את ההכרעה לגומלין ובביתה להבטיח את חזרתה לשלב שמונה האחרונות. ב-2010 היא הפסידה 2:1 בפורטו ודרסה 0:5 בגומלין. והערב? בדקה ה-90+4 גאלנו הבקיע שער מרהיב וקבע 0:1, כך שהתותחנים שוב יצטרכו להשלים מהפך בגומלין שמינית הגמר כדי להעפיל.

ארסנל הגיעה לפורטוגל אחרי שישייה מדהימה על ווסטהאם וחמישייה בשבת על ברנלי, אבל מה שעבד לה בשני המחזורים האחרונים בפרמיירליג ממש לא הצליח בדרגאו. ארסנל לא איימה על מסגרת השער אפילו פעם אחת הערב, דבר שלא קרה לה בליגת האלופות מאז 2011, וזאת למרות שארטטה המשיך עם אותם 11 שחקנים שמחצו בשני המשחקים האחרונים באנגליה.

באשר לפורטו, היא עשתה צעד חשוב שאולי בזכותו תצליח לחזור לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2020/21 והיא יכולה להרגיש אפילו מאוכזבת מכך שניצחה "רק" 0:1 לעיני אוהדיה שסיפקו תצוגה יוצאת דופן - גאלנו אולי כבש שער מרהיב בשניות הסיום, אבל רשם החמצה כפולה משוגעת במחצית הראשונה, שכאמור עליה הצליח לכפר ובגדול בסופו של דבר עם שער ניצחון דרמטי ועבור הדרקונים מתוק במיוחד.

בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. GettyImages
ערב מתסכל מאוד לתותחנים. סאקה/GettyImages

הרכבים

פורטו: דיוגו קוסטה, ז'ואאו מריו, פפה, אוטביו, וונדל (אוסטקיו, 90), פרנסיסקו קונססאו (גונסאלו בורגס, 85), פפה, אלן וארלה, ניקו גונסאלס (איבן חיימה, 81), וונדרסון גאלנו, אבנילסון (טוני מרטינס, 85).

ארסנל: דויד ראיה, בן ווייט, וויליאם סאליבה, גבריאל, יקוב קיביור, דקלן רייס, קאי האברץ, מרטין אודגור, בוקאיו סאקה, גבריאל מרטינלי, לאנדרו טרוסאר (ז'ורז'יניו, 74).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
וונדרסון גאלנו, שחקן פורטו מחמיץ נגד ארסנל. GettyImages
איך זה לא נכנס?! גאלנו מחמיץ מכחמישה מטרים/GettyImages
וונדרסון גאלנו, שחקן פורטו. רויטרס
ובעצמו מתקשה להאמין שלא הבקיע כבר במחצית הראשונה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 15: השליטה של ארסנל כמעט מוחלטת אחרי רבע שעה מהפתיחה, אך אף קבוצה לא הצליחה לייצר איום ממשי על השער.

דקה 22: איזו החמצה של גאלנו! לא ייאמן. גבריאל גלש לא נכון לכדור וסאליבה חלם ברחבת החמש, שחקן הכנף של פורטו ניצב במרכז הרחבה מול השער ומכחמישה מטרים ירה כדור אדיר לקורה, משם ניתז בחזרה אליו, פגע בו ויצא החוצה. זה היה חייב להיות שער.

דקה 35: קרן של סאקה נחתה על ראשו של סאליבה, שנגח החוצה.

דקה 40: זו שוב פורטו שמסוכנת יותר ואבנילסון היה מי שניסה להכניע את ראיה אחרי שקיבל מסירה עם העקב מפפה ובעט מקצה הרחבה, אבל הזווית הייתה לא פשוטה והשוער קלט היטב.

קאי האברץ, שחקן ארסנל. GettyImages
ארסנל לא ייצרה אפילו בעיטה אחת למסגרת. האברץ/GettyImages

דקה 56: שוב ארסנל קרובה לשער היתרון אחרי קרן, הפעם של רייס לטרוסאר שבעט מהאוויר החוצה.

דקה 63: מרטינלי בתרגיל מבריק כמעט מצא את עצמו לבד מול השוער, אך וארלה התערב ומנע ממנו כל אפשרות לאיים על השער.

דקה 67: פפה דהר על קו ימין וחתך לרחבה, הוציא רוחב לאבנילסון שמקרוב בעט, אך נבלם לקרן.

דקה 70: עשרים דקות אחרונות להתמודודת, הקהל המקומי בטירוף בניסיון לדחוף את פורטו.

וונדרסון גאלנו, שחקן פורטו. GettyImages
עשה את ההבדל בסופו של דבר. גאלנו/GettyImages

דקה 90+4: גול! 0:1 לפורטו. שניות לפני סיום של ארבע דקות תוספת הזמן, גאלנו בכדור מסובב מחוץ לרחבה מצא את החיבורים של ראיה שעמד רע והוציא כדור מהרשת. ניצחון גדול לדרקונים, שייוכלו להרשות לעצמם לשחק על תיקו בגומלין בעוד שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully