וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בשמינית גמר האירופית למרות הפסד, רומא ניצחה בפנדלים

הרוסונרי נכנעו ל-3:2 לראן ושלושער של בוריז'ו, אך ה-0:3 מהמשחק באיטליה הספיק. הג'אלורוסי עם 2:4 בפנדלים על פיינורד אחרי 1:1 בתום 120 דקות עלו. פרייבורג חזרה מפיגור כפול לניצחון בהארכה על לאנס, אובמיאנג הפך למלך שערי המפעל וגלאטסראיי הושפלה

תקציר: ראן - מילאן 2:3/ספורט1

משחקי הגומלין של פלייאוף הליגה האירופית נערכו הערב (חמישי), כאשר נקבעו כל שמונה העולות הנוספות לשלב הבא. אל שמונה העולות כבר ממתינות בשמינית הגמר הקבוצות שסיימו ראשונות בשלב הבתים של המפעל.

העולות האוטומטיות לשמינית הגמר: ווסטהאם, ברייטון, ריינג'רס, אטאלנטה, ליברפול, ויאריאל, סלביה פראג, לברקוזן.

העולות משלב הפלייאוף: מילאן, בנפיקה, פרייבורג, קרבאח, ספורטינג ליסבון, ספרטה פראג, מארסיי, רומא.

שחקן מילאן רפאל לאאו עם שחקן ראן ארתור תיאט. LOIC VENANCE / AFP, GettyImages
בוריז'ו כבש שלושער, אך מילאן בכל זאת עלתה. לאאו מול תיאט/GettyImages, LOIC VENANCE / AFP

ראן - מילאן 2:3 (5:3 בסיכום שני המשחקים)

הרוסונרי אמנם ספגו הפסד שני תוך ארבעה ימים, אך בזכות ה-0:3 בחמישי שעבר בסן סירו הם עם הכרטיס לשלב הבא. בנז'מן בוריז'ו הלחיץ פעמיים את סטפנו פיולי כשקבע 0:1 בדקה ה-11 ו-1:2 עם פנדל בדקה ה-54, אך לאיטלקים הייתה תשובה. לוקה יוביץ' שסיבך את מילאן עם הרחקה ישירה ביום ראשון בהפסד 4:2 למונצה היה הראשון שמאזן (22). בדקה ה-58 הגיע תורו של רפאל לאאו. הפורטוגלי יצא לסלאלום מחצי המגרש שלו ולאחר חוסר מזל בהגנת ראן נותר מול שער ראן וקבע 2:2. בוריז'ו השלים שלושער עם בעיטה נוספת מ-11 מטרים בדקה ה-68, ולמרות שהפעם למילאן לא הייתה תשובה, התוצאה הזו בהחלט הספיקה לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רולאנד שאלאי, שחקן פרייבורג חוגג. רויטרס
אדריכל הקאמבק. שאלאי/רויטרס

פרייבורג - לאנס 2:3 (לאחר הארכה, 2:3 בסיכום שני המשחקים)

סגנית אלופת צרפת כבר ראתה את עצמה בשלב הבא בניגוד לחברתה מהליגה המקומית ראן שהודחה, אך לבסוף היא חוזרת הביתה בידיים ריקות. אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בבית, הצרפתים עלו ליתרון כפול ביער השחור משערים של דויד קוסטה (28) ואליה וואהי (45+2). הגרמנים לא אמרו נואש, ואת הקאמבק החל רולאנד שלאי עם שער מצמק בדקה ה-67. שתי דקות לתוך תוספת הזמן ההונגרי השלים צמד שכפה הארכה, שם מיכאל גרגוריטש מאוסטריה השכנה קבע 2:3 בדקה ה-99.

שחקני קרבאח חוגגים. רויטרס
הישג לכדורגל האזרי. שחקני קרבאח חוגגים/רויטרס

קרבאח - בראגה 3:2 (לאחר הארכה, 5:6 בסיכום שני המשחקים)

לצד הדרמה בפרייבורג, באזרבייג'אן נרשמה דרמה גדולה עוד יותר שהוכרעה בתוספת הזמן של ההארכה. קרבאח החזיקה ביתרון מבטיח אחרי 2:4 מפתיע במשחק הראשון בפורטוגל, אך שמטה אותו כשברומה בישל לרוג'ר פרננדש (70) ולאלברו דז'אלו (83) את ה-0:2 של האורחת שכפה הארכה. מתאוס סילבה צימק בדקה ה-102 ונתן לקרבאח יתרון בסכיום שני המשחקים, סימון באנזה דייק בפנדל שקבע 1:3 בדקה ה-115, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לנרימאן אחונדזאדה - שבדקה ה-122 קבע 2:3 וסידר לקרבאח מקום ב-16 האחרונות מבלי להיגרר לדו קרב פנדלים. מדובר בהעפלה ראשונה אי פעם של קבוצה אזרית ל-16 האחרונות במפעל.

רסמוס ניקולאיסן, שחקן טולוז. רויטרס
טולוז תתמקד בליגה. ניקולאיסן/רויטרס

טולוז - בנפיקה 0:0 (2:1 בסיכום שני המשחקים)

שני פנדלים של אנחל די מריה ב-1:2 בחמישי שעבר בליסבון, כולל אחד שמונה דקות בתוך תוספת הזמן, עשה את ההבדל ושלח את הנשרים לשמינית הגמר. מחזיקת הגביע הצרפתי לא ניצלה את הביתיות כדי להשיג ניצחון שלפחות יכפה הארכה וכעת תתמקד בבריחה מהתחתית בליגה, שכן היא רחוקה נקודה אחת מהמקום המוביל למבחנים.

צפו בתקציר הניצחון של מארסיי על שחטאר דונייצק

תקציר: מארסיי - שחטאר דונייצק 1:3/ספורט1
פייר אמריק אובמיאנג, שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
שיא היסטורי/רויטרס

מארסיי - שחטאר דונייצק 1:3 (3:5 בסיכום שני המשחקים)

אחרי שהחליף את ג'נארו גאטוזו, ז'אן לואי גאסה חגג בכורה מוצלחת כמאמן מארסיי עם כרטיס לשלב הבא. אחרי ה-2:2 במשחק הראשון הפעם הצרפתים דהרו בהובלת פייר אמריק אובמיאנג. גיורגי סודאקוב הפתיע עם פנדל בדקה ה-12, אך החלוץ איזן בדקה ה-23 עם שער 31 בקריירה במפעל - ובכך הוא ניצב במקום הראשון כמלך השערים בתולדות הליגה האירופית אחרי שחלק את התואר עם רדאמל פלקאו. לאחר מכן בישל לאיסמעילה סאער שהשלים את המהפך (74), ז'ופרה קונדוגביה סגר סיפור (81).

לוקאש הראסלין, שחקן ספרטה פראג חוגג. רויטרס
ספרטה חגגה על הטורקים. הראשלין/רויטרס

ספרטה פראג - גלאטסראיי 1:4 (4:6 בסיכום שני המשחקים)

אחרי שהייתה רחוקה שער אחד מעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, גלאטסראיי לפתע מוצאת את עצמה מחוץ לאירופה. הטורקים ניצחו באיסטנבול 2:3 בזכות שער בתוספת הזמן, אך בבירת צ'כיה התפרקו לחלוטין. אנחלו פרסיאדו הבקיע למארחת כבר בדקה השמינית, אך עבדולקרים ברדאקצ'י איזן שמונה דקות לאחר מכן. קאאן אייהאן הורחק באדום ישיר בדקה ה-70, ובחסרון מספרי האורחת קרסה לחלוטין. אינדריט טוצ'י הבקיע (74) ובישל ללוקאש הראסלין (81), יאן קוכטה השלים שש דקות בתוך תוספת הזמן, ובסיום קיבלנו מהומת אלוהים:

לאנדרו פארדס רומא. GettyImages
3 מ-3 מול פיינורד. פארדס חוגג עלייה נוספת/GettyImages

רומא - פיינורד 2:4 בפנדלים (2:2 בסיכום שני המשחקים)

במאי 2022 האיטלקים גברו על ההולנדים בגמר הקונפרנס ליג, ואשתקד הדיחו אותם ברבע גמר הליגה האירופית. במשחק הראשון השתיים נפרדו ב-1:1 וכך היה גם הערב אחרי 120 דקות מורטות עצבים. סנטיאגו חימנס המשיך בעונה הנהדרת כשכבש שער הזוי בדקה החמישית, אך לורנצו פלגריני השווה כעבור עשר דקות בבעיטה אדירה לחיבורים ושתי הקבוצות המשיכו להארכה ופנדלים. בדו קרב מהנקודה הלבנה רומלו לוקאקו, דווקא הוא מכולם, החמיץ את הבעיטה השנייה של רומא, אבל דויד האנצקו ועלירזה ג'הנבאחש סחטו ממילה סבילר צמד הצלות שהעניקו למארחת את הכרטיס לשמינית הגמר עם 2:4 בסיום הפנדלים.

משחק נוסף

ספורטינג ליסבון - יאנג בויז 1:1 (2:4 בסיכום שני המשחקים)

לספורטינג: ויקטור גיוקרש (13). ליאנג בויז: סילבר גאנבולה (פ', 84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully