וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש הראשונות ברבע הגמר: אושר מבנה גביע המדינה בכדורסל

הקבוצות במקומות 1-3 בתום הסיבוב הראשון יעלו לרבע הגמר, שאר הקבוצות ישחקו בשמינית הגמר על פי המיקומים. שתי קבוצות יעלו מהלאומית בתום העונה, החלטה לגבי היורדת תינתן בהמשך. קבוצה מעוטף עזה צפויה להצטרף ללאומית

תקציר גמר הגביע הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 85:96/ספורט1

שלושה חודשים אחרי שהכדורסל הישראלי חזר לפעילות, אישרה היום (רביעי) הנהלת איגוד הכדורסל את מבנה גביע המדינה לעונת 2023/24. על פי המבנה המאושר הקבוצות שיסיימו במקומות 1-3 את הסיבוב הראשון בליגת העל יעלו אוטומטית לשלב רבע הגמר.

הקבוצות שיסיימו במקומות 4-13 ישחקו בשמינית הגמר כשהמקום הרביעי יפגוש את המקום ה-13, המקום החמישי את המקום ה-12, השישי את ה-11, השביעי את העשירי והשמיני את התשיעי. לקבוצות שידורגו במקום הגבוה יותר יהיה יתרון ביתיות. משלב רבע הגמר תהיה הגרלה פתוחה לחלוטין.

עוד אישרה הנהלת האיגוד כי שתי קבוצות יעלו בתום העונה מהליגה הלאומית לליגת העל. לגבי היורדת מליגת העל לא התקבלה החלטה סופית, כשדיונים בנושא עוד צפויים להתקיים, ולאחר מכן יידעו האם בעונה הבאה יהיו 14 או 15 קבוצות בליגת העל.

הפועל ירושלים מחזיקת גביע המדינה. ברני ארדוב
תשמור על התואר? הפועל ירושלים מניפה גביע בעונה שעברה/ברני ארדוב

כמו כן נערך דיון על הוספת קבוצה שתייצג את עוטף עזה החל מהעונה הבאה בליגה הלאומית. הנושא אושר, ופרטים נוספים על הקבוצה יינתנו בהמשך.

תקציב האיגוד לעונה הקרובה טרם אושר והוחזר לדיון נוסף בוועדת הכספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully