וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים מיוחדת לראמוס במדריד: "ארגיש בבית, לא אחגוג אם אכבוש"

בלם סביליה יגיע לראשונה לברנבאו כשחקן יריב, ריאל נערכת לקראתו: "רגע מיוחד ומרגש. אם שער שלי יספיק לניצחון, אהיה מאושר" (ראשון, 22:00)

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2/ספורט1

ביום ראשון הקרוב (22:00) יירשם רגע מיוחד במדריד, כאשר סרחיו ראמוס יתארח בברנבאו לראשונה מאז שעזב את ריאל מדריד. הבלם יגיע יחד עם קבוצתו סביליה למפגש מול מוליכת הטבלה בליגה הספרדית, ולפי דיווחים בספרד הבלאנקוס מתכננים קבלת פנים המיוחדת.

לפני שנתיים פריז סן ז'רמן התארחה אצל הבלאנקוס בליגת האלופות וראמוס היה אמור לסגור מעגל כבר אז, אולם הוא פספס את המשחק עקב פציעה. שנתיים וחצי אחרי הפרידה, סוף סוף יגיע האיחוד המרגש. "ארגיש בבית כי ביליתי שם הרבה שנים, חוויתי שם את הרגעים הכי חשובים בקריירה", סיפר הבלם הספרדי הוותיק ל-DAZN, "יש לי זיכרונות נהדרים מהאוהדים והקבוצה, זה יהיה רגע מיוחד ומרגש".

סרחיו ראמוס, שחקן סביליה. Quality Sport Images, GettyImages
כבר פגש את ריאל כיריב, אך לא בברנבאו ראמוס/GettyImages, Quality Sport Images

ראמוס אמנם מתופקד בחלק האחורי, אך לאורך השנים הבקיע לא מעט שערים במעמדים הכי גדולים. כשנשאל מה יקרה אם יבקיע בברנבאו כאורח, לא היה לו ספק: "יש לי הרבה כבוד לריאל ולאוהדים אז לא אחגוג. אם יהיה לי מספיק מזל והשער שלי יסדר לנו ניצחון, אהיה מאושר כי הנקודות האלה חשובות עבורינו".

הבלם המשיך להחמיא לקבוצתו לשעבר ואמר: "בכל עונה ריאל מדריד היא הפייבוריטית לזכות בהכל. היא בתקופה טובה ונמצאת בפסגה, יש לה שחקנים עם איכות יוצאת דופן. אנחנו יודעים טוב מאוד לאיזה מגרש אנחנו מגיעים ואנו מקווים לתת משחק טוב".

הסיבה המרכזית לכך שראמוס חתם הקיץ בסביליה היא כמובן שמדובר בקבוצת נעוריו. הבלם בן ה-37 חזר לחבל אנדלוסיה 18 שנה אחרי שעזב, והוא עשה זאת גם לכבוד שני שותפיו מהקדנציה הקודמת שהלכו לעולמם בטרם עת: "ההחלטה לחתום באה מהלב, אני אדם שצריך מוטיבציה והייתי צריך לסגור את המעגל בשביל האוהדים, המשפחה, אנטוניו פוארטה וחוסה אנטוניו רייס. זה נושא מאוד סנטימנטלי, העדפתי את סביליה על כל הצעה טובה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully