וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו תובע 2.6 מיליון שקל מהפועל באר שבע: "כפיות טובה וחוצפה"

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 14:59

שחקן העבר הגיש תביעה נגד המועדון בו שיחק ארבע עונות, בטענה להתנהלות לא חוקית וחובות כספיים. באר שבע: "נגמרו הפרקים בתוכניות הריאליטי, אז צריך להמציא חדשים"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2/ספורט1

מאור בוזגלו תובע מקבוצתו לשעבר הפועל באר שבע 2.6 מיליון שקל על תשלומים שהמועדון חייב לו, לטענתו. בוזגלו, ששיחק ארבע עונות בבאר שבע, ובכתב התביעה של עו"ד שי אליאס נטען שהקבוצה "פיטרה את התובע, ללא הודעה, ללא סיבה עניינית, ללא הכנה, ללא שימוע ו/או תשלום ימי הודעה מוקדמת.

"הנתבעת התנתה באופן לא חוקי את תשלומי השכר המגיעים לתובע כמו גם חבות שלה בגין תשלומי החובה לרשות המיסים בחתימה על מסמך אחיד של גמר חשבון.

"הנתבעת נהגה מול התובע בחוסר תום לב ופעלה שלא כדין, כאשר עיון בתלושי השכר של התובע מלמד כי לא הפרישה לתובע זכויות סוציאליות כדין, לרבות דמי חופשה, דמי הבראה והפרשות לקרן הפנסיה כדין".

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל. ניב אהרונסון
באר שבע מאיימת בתביעה נגדית. בוזגלו/ניב אהרונסון

עוד נטען כי הפועל באר שבע לא שילמה לו פרמיות על נקודות ומענקים על הישגים, ולאחר עזיבתו נאלץ לחתום במכבי חיפה בשכר נמוך כדי לא להישאר בלי קבוצה.

תגובת הפועל באר שבע לתביעה: "מביך ומצער. כפיות הטובה והחוצפה - אין להן סוף. עושה רושם שנגמרו הפרקים בתוכניות הריאליטי, אז צריך להמציא חדשים וכמובן לממן את האירוע. לא בבית ספרנו. טרם התקבלה אצלנו התביעה, נשמח להגיד את דברנו בבית המשפט לכשתתקבל, יחד עם תביעה שכנגד בגין דברים חמורים שהתגלו אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully