וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש חולה ובספק למכבי חיפה. יפרח יעלה לקבוצה הבוגרת

21.2.2024 / 13:30

באשדוד מקווים שהשוער יבריא בסוף השבוע ויוכל לקחת חלק במשחק הקצוות ביום ראשון. קפטן קבוצת הנוער יעשה את קפיצת המדרגה בקיץ

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

במ.ס. אשדוד מקווים שאריאל הרוש יבריא עד מחר ויוכל לחזור לאימונים לקראת משחק הקצוות ביום ראשון מול מכבי חיפה. שוער אשדוד חולה מיום ראשון ונעדר מכל האימונים בגלל חום גבוה. גם עמרי בן הרוש חולה ולא הגיע היום לאימון.

מי שחזרו לאימונים מלאים הם הקשרים האחוריים ג'ורדן סבן ומרטין אנדזי ושניהם אמורים לעמוד לרשותו של אלי לוי בקרוב אחרי חודשים ארוכים של היעדרות.

שוער מ.ס. אשדוד אריאל הרוש. ברני ארדוב
יתאושש בזמן? אריאל הרוש/ברני ארדוב

הסיפור הגדול היום במועדון מגיע מקבוצת הנוער שלא רושמת עונה גדולה, אבל אתמול ניצחה בהפתעה את מוליכת הטבלה מכבי פתח תקוה והדיחה אותה מהגביע.מכבי פתח תקוה התייחסה ברצינות רבה למשחק והורידה לנוער את גיא דזנט ולירן חזן שחקני הקבוצה הבוגרת.

אשדוד עלתה ליתרון במחצית השנייה, מכבי פתח תקוה השוותה בדקה ה-87 וכשהיה נדמה שהקבוצות הולכות להארכה, כבשה אשדוד את השער המנצח בתוספת הזמן עוד לפני ההארכה ועלתה לסיבוב הבא.

מי שבלט באשדוד הוא הקשר וקפטן הקבוצה עומר יפרח, שיעלה בקיץ לקבוצה הבוגרת. יפרח יסיים בתום העונה את קבוצת הנוער ויעלה לסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה.

עבור יפרח, המתגורר במושב בדרום, זה היה ניצחון מיוחד מאחר שהוא הגיע לאשדוד ממכבי פתח תקוה ואתמול כאמור היה שותף להדחתה מגביע המדינה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עומר יפרח, שחקן קבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד. מאור כחלון, אתר רשמי
הבטחה. עומר יפרח/אתר רשמי, מאור כחלון

זה היה יום בו גם מכבי חיפה הודחה מרגלי הפועל באר שבע וביחד עם ההדחות של מכבי נתניה והפועל תל אביב בסיבוב הקודם, המאבק על גביע המדינה לנוער על שם אבי רן יהיה פתוח לגמרי העונה, בעוד שבליגה מובילה מכבי פתח תקוה ב-10 נקודות יתרון על מכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully