וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות המונדיאל של מסי נחשפים: "רצינו בשבילו יותר מאשר בשבילנו"

החיבוק של די מריה, הרגע עם מרטינס, משחקי הקלפים ומפגשי המאטה: סרט חדש חושף תיעודים נדירים של נבחרת ארגנטינה מגביע העולם, ומספק הצצה מאחורי הקלעים לסגירת המעגל של הפרעוש

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

"המונדיאל של מסי - עלייתה של אגדה", סרט חדש שעלה לאוויר היום (רביעי) ב-AppleTV", חושף תיעודים נדירים של ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה מהמונדיאל בקטאר, ומספק הצצה אל מאחורי הקלעים להישג המרגש והזכייה העוצמתית בגביע העולם, שסגרה מעגל עבור הכוכב הגדול ושמה חותמת על היותו אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה אם לא הגדול שבהם.

צלמי הסרט שעקבו אחרי הנבחרת מקרוב, אספו עשרות תיעודים מחדר ההלבשה ומהמלון בו התאכסנו השחקנים, ראיינו את מסי ואת גיבורי הזכייה לפני, במהלך ואחרי הטורניר, והתוצאה נראית על פניו מרגשת למדי.

באחד הקטעים נראה מסי מספר על הגישה השונה שאימץ לעצמו עם הגעתו לטורניר. "ידעתי כמעט בוודאות שזה יהיה המונדיאל האחרון שלי, והחלטתי שאני רוצה להפיק ממנו את המירב. לא רק על המגרש, אלא גם - אולי בעיקר - מחוצה לו. ליהנות עם החברים לנבחרת מהזמן המשותף, ממשחקי הקלפים, ממפגשי המאטה במלון. היה לי מאוד חשוב לשים את הדברים בפרופורציות הנכונות, ולתת לעצמי ליהנות", אומר מסי כשברקע נראה משחק קלפים סוער של שחקני הנבחרת.

"אלוהים הוא היחיד שקובע את גורלנו. מה שכתוב לך בשמיים, זה מה שיקרה", אומר מסי. "במשך כל הקריירה רדפתי אחרי הגביע העולמי. לזכות בו היה אחד החלומות הכי גדולים שלי. ואחרי שזכיתי בו, זכרתי את ההתחלה, את הילד שהייתי. בסך הכל ילד קטן מרוסאריו שאוהב לשחק כדורגל".

בקטע נוסף בסרט, בזמן חגיגות הזכייה בארגנטינה, נראה אנחל די מריה מחבק את מסי כשדמעות בעיניו. "רציתי לזכות בגביע העולמי בשבילו. בשלב מסוים, כולנו הרגשנו שאנחנו עושים את זה יותר בשבילו מאשר בשבילנו. רציתי שהוא יזכה במונדיאל, כי הוא בוודאות השחקן הגדול בהיסטוריה", מספר די מריה, אחד מגיבורי הזכייה.

אמי מרטינס, גיבור ארגטינאי נוסף, סיפר ש"אחרי הגמר ליאו ניגש אלינו ואמר, 'תודה שעזרתם לי להגשים חלום'. אמרתי לו, 'אתה זה שהגשמת לנו חלום, בלעדיך לא היינו מנצחים אפילו משחק אחד'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully