וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במכבי תל אביב: זהבי יחזור להרכב מול הפועל באר שבע

21.2.2024 / 12:30

רובי קין מתייחס לספסול של החלוץ מול נתניה בעיקר כאל ריענון וכל הסימנים מראים שייתן לו שוב את הקרדיט במשחק הגדול בשבת. בניגוד לזהבי, דור פרץ עלול להמשיך על הספסל לטובת עידו שחר שהצטיין. דבר אחד בטוח: שום החלטה של המאמן כבר לא תפתיע

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

אחרי משחק האימון המוצלח מול הפועל כפר סבא אתמול (שלישי), קיבלו היום שחקני מכבי תל אביב מנוחה ומחר אחר הצהריים יחלו בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע בשבת. השאלה הגדולה שמרחפת מעל קרית שלום היא האם רובי קין ישאיר שוב את ערן זהבי ודור פרץ על הספסל בפתיחת המשחק.

האירי הוציא את השניים מההרכב שלשום מול מכבי נתניה והכניס אותם בחילופים רק במחצית השנייה. אף שמדובר בשני שחקנים מובילים בקבוצה, ברור כי שאלת אי הכללתו של זהבי בהרכב יותר מהדהדת.

קין טען בשיחות לפני המשחק כי החליט להעלות את תורג'מן מאחר שהמשטח באיצטדיון בנתניה רע ומלא בבורות וכזה שחייב לשלוח כדורים ארוכים על מרחקים גדולים והוא רצה שתורג'מן ירוץ אחריהם כחלוץ המרכזי.

בתום המשחק קין אף טען מול התקשורת כי זהבי ופרץ כמעט שלא נחו העונה ושיחקו במרבית המשחקים בהרכב, כך שלא הזיק להם לפתוח על הספסל במשחק ולתת לעצמם עוד קצת מנוחה. אם להסתמך על הניתוחים האלה של המאמן, קרוב לוודאי שזהבי יחזור להרכב מה גם שתורג'מן לא רשם משחק גדול ולא גרם למאמן לחשוב איך הוא מוציא אותו מה-11.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב לצד ערן זהבי. ברני ארדוב
הניסוי עבד, עכשיו חוזרים לבסיס. קין לצד זהבי/ברני ארדוב

בניגוד לתורג'מן, עידו שחר שפתח במקום דור פרץ כבש פעמיים, בישל פעם אחת ורשם משחק נהדר. בעוד ששחר נתן לקין את כל הסיבות לא להוציא אותו מההרכב, ההנחה במכבי תל אביב היא שזהבי שעלה מהספסל ובישל לשחר את הגול החמישי במשחק, יחזור להרכב במוצאי שבת בבלומפילד מול הפועל באר שבע.

כך או אחרת, כל החלטה של קין תהיה לגיטימית כולל השארת תורג'מן בהרכב מאחר שנהוג גם להשאיר את ההרכב שניצח במשחק הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully