וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מבט לא נכון: פורסמו נסיבות הרצח במצעד האליפות בקנזס סיטי

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 13:06

לא ייאמן: שני גברים מואשמים ברצח במסגרת הירי ההמוני בחגיגות הזכייה של הצ'יפס, חקירת המשטרה חשפה איך מריבה קטנה ומטופשת הפכה לטרגדיה גדולה

תקרית הירי בעיר קנזס סיטי במצעד הניצחון/רויטרס

פורסמו נסיבות הירי בחגיגות בקנזס סיטי בשבוע שעבר אחרי הזכייה של קנזס סיטי צ'יפס בסופרבול. התביעה במיזורי הודיעה כי שני מבוגרים הואשמו ברצח במסגרת הירי ההמוני בשבוע שעבר, שבמהלכו נהרגה אישה אחת ונפצעו 22 נוספים במצעד האליפות של הקבוצה, שהפך לטרגדיה. השניים מואשמים ברצח מדרגה שנייה, ובשני סעיפים נוספים של פעולה פלילית מזוינת ושימוש לא חוקי בנשק.

על פי מסמכי בית המשפט, שני הגברים לא הכירו זה את זה, ובמהלך האירוע שלפו אקדחים והחלו לירות לכל עבר תוך שניות אחרי שפרץ ביניהם ויכוח. שני הגברים נורו, והם אושפזו בעקבות הירי.

שוטר במהלך תקרית הירי בחגיגות הזכייה בסופרבול של קנזס סיטי צ'יפס. Jamie Squire, GettyImages
שוטר במהלך תקרית הירי בחגיגות הזכייה בסופרבול של קנזס סיטי צ'יפס/GettyImages, Jamie Squire

הוויכוח החל כאשר שתי חבורות של גברים החלו להתעמת על רקע התחושה שהאנשים בקבוצה השנייה "בוהים בהם", כך על פי תצהירי המשטרה. סרטוני אבטחה מהמקום מראים את השניים מתקרבים באגרסיביות ויוצרים מגע בין הקבוצות. אחד החל לירות ראשון - למרות שהיה מוקף בהמוני אנשים, כולל ילדים. בתקרית נפצעו ואושפזו כ-10 ילדים בין הגילאים 6 ל-15.

היורה הראשון, בן 18, אמר לחוקרים כי "הוא היסס לירות כי הוא ידע שיש שם ילדים", אבל החל לירות לאחר שמישהו בקבוצה השנייה אמר "אני הולך עליך" ("I'm going to get you"), מה שלדעתו אומר שהם ינסו להרוג אותו. הוא אמר שהוא בחר באדם אקראי מהקבוצה השנייה וירה בו מכיוון שהאדם הזה ברח, כך נכתב בתצהיר. "פשוט שלפתי את האקדח והתחלתי לירות", אמר בחקירה, "לא הייתי צריך לעשות את זה, זה פשוט טיפשי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שוטר במהלך תקרית הירי בחגיגות הזכייה בסופרבול של קנזס סיטי צ'יפס. Jamie Squire, GettyImages
אמא לשניים מתה בגלל הריב המטופש. רגעי הבהלה/GettyImages, Jamie Squire

האדם השני, בשנות ה-20 לחייו, בתחילה אמר לחוקרים שהוא וחבריו החלו לרוץ לאחר ששמעו ירי ושהוא נורה בגב. עם זאת, כאשר החוקרים אמרו לו שיש להם סרטון שלו רודף אחרי מישהו בקבוצה השנייה ויורה - הוא הודה שירה ארבע עד חמש יריות.

עוד בטרם התבררה מעורבותו, אמא שלו פתחה גיוס המונים על מנת לממן את האישפוז שלו בבית חולים, ואחותו מיררה בבכי בתקשורת וטענה שהוא נפצע רק כי הגן עליה. אחר כך התברר כי כדור מאקדחו הרג את ליסה לופז-גלוואן, מגישת רדיו, אמא לשניים שהייתה בקהל, אוהדת קנזס סיטי צ'יפס שרצתה לחגוג את הזכייה ומצאה את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully