וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים שלמים בלי להחליף: גרביים בטכנולוגיה מיוחדת לספורטאים וללוחמים

רשת אלפיין סטייל משיקה את מותג גרבי DARN TOUGH האמריקאי. המותג מעצב גרביים סופר איכותיים מצמר מרינו, בעוביים שונים של בד לשימושים שונים, משימוש צבאי, עד לריצה, שימוש יומיומי וטיפוס הרים, תוך כדי שהוא מתחייב לאחריות על הגרביים לכל החיים

אלפיין סטייל גרבי DARN TOUGH, מחיר 359 שקלים לשלושה זוגות, 131 שקל לזוג אחד. יחצ,
אלפיין סטייל גרבי DARN TOUGH, מחיר 359 שקלים לשלושה זוגות, 131 שקל לזוג אחד/יחצ

קברניטי מותג גרבי DARN TOUGH האמריקאי שהגיעו לרשת אלפיין סטייל הישראלית, החליטו על החלת מדיניות שאף מותג אחר לא העז לפניו: הם כל כך בטוחים באיכות המוצר שלהם ומתחייבים למוצר איכותי שאינו מתבלה ומתכלה, עד כדי כך שנותנים תעודת ביטוח ומי שרוכש את הגרביים, זכאי לחזור להחליפן במקרה הצורך, כך שלמשל חיילים או מילואימניקים יכולים לקנות 3 זוגות שיסדרו אותם לכל השירות והשהייה בשטח וכל רוכש/ת יכולים להיות סמוכים ובטוחים בקנייה שלהם, בלי חרטות.

בין הפריטים בקולקציה ברשת אלפיין סטייל: גרב החיילים של חברת Darn Tought האמריקאית ברשת אלפיין סטייל עשויה מצמר מרינו איכותי אשר מרחיק לחות, מנדף זיעה ושומר על הרגל יבשה ולא מסריחה גם אחרי 5 ימים עם אותה גרב. הגרב עבה בחלקה התחתון, על מנת לתת שיכוך במאמץ פיזי קשה, אך עם זאת בחלקה העליון הגרב דקה יותר והיא הגרב היחידה בעולם עם אחריות לכל החיים. אם הגרב נפגמת חלילה, מחזירים ומקבלים גרב חדשה.

גרב טיולים מקצועית מצמר מרינו של חברת DARN TOUGH האמריקאית באורך של מגף, מתאימה לנעלי טיולים גבוהות ונעלי חיילים, מנדפת זיעה ומרחיקה לחות בצורה בלתי רגילה . לא מסריחה גם אחרי מספר ימים אם אותה גרב ומצויידת בחלק עבה בתחתית הרגל והאצבעות לשיכוך טוב בימי הליכה ארוכים.

גרבי חורף לקור קיצוני גרב בגובה לפני הברך, עם שיכוך מירבי תחת כרית כף הרגל מתאימות כגרבי טיפוס ליום פסגה, כגרבי סקי במקומות קרים או למי שסובל מקור ורוצה את הגרב הטובה בעולם . הגרב עשויה מצמר MERINO WOOL מרחיקה לחות ומונעת ריחות רעים גם אחרי מספר ימים של פעילות בשטח. נוחה ונעימה במיוחד.

גרב ריצה לגברים לעונת הקיץ החמה מקצועית ללא צמר שמתאימה לטבעונים גם מנדפת זיעה בזכות סיבי ה COOLMAX ומשאירה את הרגל יבשה ונעימה כמו כן בחלקו העליון של הרגל טקסטורה שונה לנידוף מואץ של זיעה . שיכוך קל תחת כרית כף הרגל, קלאסית לרצים למתאמנים בחדר כושר להליכה ולנעליים חצאיות רגילות.

גרב טיולים לנשים הפופלארית ביותר ללא תפרים SEAMLESS מתאימה גם לקיץ וגם לחורף מנדפת ומרחיקה לחות שומרת על הרגל יבשה ומונעת ריחות רעים . אנטי בקטריאלית ניתנת לשימוש מספר ימים רצוף כמו כן מתאימה לנעלי מטיילים בנוחות מירבית וללא אופציה שהגרב תחליק פנימה.

טל אזולאי. יחצ,
טל אזולאי/יחצ

טל אזולאי בעלי רשת אלפיין סטייל יבואנית גרבי DARN TOUGH: "הגרביים של DARN TOUGH, ייחודיות בכמה מובנים, החל מאיכות המוצר, עבור להתחייבות היצרן לכל החיים - זו הגרב היחידה עם התחייבות כזו, באם קורה משהו, ניתן להגיע לרשת אלפיין סטייל ולהחליף ללא עלות, כך שגרב שמחירה יחסית לאחרות, לא מאוד זול, מחזירה את ההשקעה ביום הקניה כיוון שאין סיכוי לבלות המוצר. מעבר להתחייבויות האחרות, שריח לא יורגש גם אחרי 5 ימי לבישה - ובעזה או בשטח, אין אופציות אחרות, כך שהמוצר פרקטי, נוח, שימושי ומעולה! 3 זוגות גרביים כאלה יכולים להספיק לחייל לשירות שלם".

  • עוד באותו נושא:
  • גרביים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully