וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מחפשת את ה"חפרפרת" בחדר ההלבשה: "מועדון בפראנויה"

צ'אבי ערך חיפוש בטלפונים של השחקנים, שמצידם משוכנעים שההדלפות מגיעות מהצוות שלו: "זה עוד יגיע למיקרופונים במלתחות"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

בזמן שריאל מדריד עסוקה במאבק על תארים ובעסקת הענק של קיליאן אמבפה, בברצלונה טרודים בפוליטיקות, תככים ומזימות במסדרונות המועדון.

לקראת המשחק נגד נאפולי הערב (רביעי, 22:00) פרנקי דה יונג השתלח בצורה חריפה בתקשורת הספורט בקטלוניה, אבל מסתבר שהוא לא היחיד שמנסה להילחם בעיתונאים.

לפי כתב "אס" ו"אל צ'ירינגיטו" חאבי מיגל, בברצלונה עסוקים בימים האחרונים באיתור מדליפים מחדר ההלבשה, אחרי שאירועים וסיפורים אינטימיים שהתרחשו בקבוצה פורסמו בעיתונות. על פי הדיווח, במועדון מתחקרים את הנושא במלוא הרצינות: צ'אבי התקשר בזעם למספר עיתונאים ודרש מהם לחשוף את זהותו של המדליף, המועדון איים על אותם כתבים שידיר אותם ממסיבות עיתונאים עתידיות, ובנוסף ערך המאמן חיפוש פתע בתיקים ובטלפונים של השחקנים, ודרש מהם להציג לו התכתבויות ווטסאפ שלהם כדי להוכיח שהם לא מתדרכים אנשי תקשורת.

צ'אבי לצד שחקני ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
מי אשם בהדלפות? תלוי את מי שואלים. צ'אבי עם שחקני ברצלונה/GettyImages, Eric Alonso

אבל בזמן שצ'אבי מאמין שה"חפרפרת" נמנית על הסגל, השחקנים משוכנעים שהמדליף הוא חבר בצוות האימון, ובשלוש האסיפות הקבוצתיות האחרונות דרשו מצ'אבי להגיע לבדו, ללא אף אחד מעוזריו - כדי למנוע הדלפות.

"השחקנים חושדים שאחד מעוזריו של צ'אבי מעביר מידע רגיש לעיתונאים, מה שיוצר מחנאות בקבוצה", אמר חאבי מיגל, וטען ש"ברצלונה חיה בתודעה של פראנויה בתקופה האחרונה". לדבריו של הכתב, "זה לא באמת חדש. בתקופת ואן חאל הלכו כל כך רחוק כדי לאתר 'חפרפרת' בחדר ההלבשה, עד שהתקינו מיקרופונים נסתרים במלתחות. לא אתפלא אם זה יגיע למצב הזה גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully