וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האכזבות נמשכות: קרלוס אלקראס נפצע, ופרש כבר אחרי 2 משחקונים

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 9:26

הספרדי המקרטע הבטיח ש"יתאמן כמו חיה" כדי להגיע לרמה של ג'וקוביץ', אבל סיים את דרכו בטורניר ריו כבר בסיבוב הראשון, וכעת גם המקום ה-2 בעולם בסכנה

תקציר: קרלוס אלקראס גבר ען נובאק ג'וקוביץ' במשחק ראווה בסעודיה/ספורט1

המדורג השני בעולם, קרלוס אלקראס, נאלץ לפרוש הלילה (בין שלישי לרביעי) ממשחקו בסיבוב הראשון בטורניר ריו, לאחר שסובב את קרסולו הימני כבר בנקודה השנייה של המשחק מול טיאגו מונטיירו (121).

הכוכב הספרדי לקח פסק זמן רפואי, הקרסול הודק וטופל והוא ניצח במשחקון הראשון, אבל לאחר מכן איבד את ההגשה שלו במשחקון השני, ובסיומו הודיע שהוא פורש מהמשחק - בעוד בשורה מאכזבת עבורו בעונת 2024.

זמן קצר לאחר המשחק אמר אלקראס שההחלטה לפרוש היא רק "אמצעי זהירות" ושהפיזיותרפיסטים שטיפלו בו ציינו כי הפציעה "איננה חמורה". לדבריו, "דברים כאלה קורים על חימר, בשינויי כיוון על המגרש".

עם זאת, זה ממשיך את התוצאות המאכזבות שלו, שלא עומידות בציפיות. זה התחיל עם הפסד לזברב ברבע גמר אוסטרליה, בשבת הוא נכנע לצ'יליאני המדורג 21 ניקולס יירי בחצי הגמר בבואנוס איירס, ולמעשה הוא לא זכה בתואר ATP מאז הניצחון המדהים שלו בווימבלדון על נובאק ג'וקוביץ' ביולי האחרון.

הפציעה מגיעה כאשר אלוף אוסטרליה יאניק סינר מתקרב לדירוג מספר 2 בעולם של אלקראס. הספרדי מוביל על סינר - שזכה בתואר ברוטרדם ביום ראשון - ב-535 נקודות בלבד ויש לו 1,000 נקודות להגן עליהן בחודש הבא בטורניר אינדיאן וולס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. PABLO PORCIUNCULA/AFP, GettyImages
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס/GettyImages, PABLO PORCIUNCULA/AFP

רק אתמול אמר המאמן של אלקראס, חואן קרלוס פררו, ש"אמרתי לקרלוס בשנה שעברה, אחרי שג'וקוביץ' זכה בתחרות גמר הסבב עם הרמה הזאת של הטניס, 'אתה ראית את זה? עכשיו מה שאנחנו צריכים לעשות זה להתאמן כמו חיות כדי להגיע לרמה של נובאק. גם יאניק עושה את זה, וגם אנחנו חייבים'. והוא ענה לי, 'כן כן כן, בוא נלך בכל הכוח'". כאמור, בינתיים זה לא עוזר לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully