וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשבון הפתוח של ב"ש: "מכבי ת"א הכאיבה פעמיים". באריירו יפתח

21.2.2024 / 8:45

בקבוצה לא שוכחים את ההפסדים לצהובים ומקווים לנקום בשבת בבלומפילד: "יש לנו חוב גדול". באריירו עשוי לפתוח במקום גורדנה בקישור, ההתקפה תספק את הסחורה? "כולם צריכים להיות בערב גדול"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

בהפועל באר שבע ערכו בימים האחרונים בקרת נזקים אחרי התיקו הביתי מול מכבי פתח תקוה בשבת, שעצר את רכבת עשרת הניצחונות הרצופים של הקבוצה. מצד אחד, השחקנים של הפועל באר שבע נעצרו ואיבדו שתי נקודות במירוץ הצמרת.

מצד שני, מכבי חיפה לא ברחה כי גם היא סיימה בתיקו ואילו הפועל חיפה שהשוותה מול מכבי חיפה בדרבי, גם לא לקחה במחזור הזה שלוש נקודות, כך שהיא לא חלפה על פני הפועל באר שבע שנותרה שלישית.

מי שכן ניצחה בגדול והתרחקה מהפועל באר שבע היא מכבי תל אביב אותה יפגשו הדרומיים בשבת בבלומפילד. "יש לנו חוב גדול מול מכבי תל אביב", אמרו הבוקר (רביעי) בהפועל באר שבע. "מכבי תל אביב הכאיבה לנו פעמיים העונה ואף אחד לא שוכח זאת. גם השישייה בגביע הטוטו בקיץ וגם הפסד הליגה בסיבוב הקודם בטרנר. את מכבי חיפה והפועל חיפה ניצחנו העונה. מכבי תל אביב פגעה בנו פעמיים".

איאד אבו עביד הפועל באר שבע לצד ערן זהבי מכבי תל אביב. דני מרון
באר שבע תסגור מעגל? אבו עביד מול זהבי/דני מרון

הבוקר יעמיקו בקבוצה את ההכנות למפגש בשבת. במועדון טרם החליטו אם לצאת כבר ביום שישי למלון בתל אביב או להגיע בשבת בצהריים לשהייה יומית עד המשחק. אליניב ברדה יחסר בשבת את רועי גורדנה בגלל צהובים ויש לו כמה אופציות. הוא יקבל בחזרה מהרחקה את מריאנו באריירו, כך שהוא יכול להעלות אותו בדיוק במשבצת של גורדנה או לחילופין להחזיר את באריירו למרכז ההגנה ולהרכיב בקישור את שי אליאס.

בקבוצה מקווים שהחלק הקדמי שהיה פחות טוב מול מכבי פתח תקוו, יידע להרים שוב הילוך. שחקנים כמו יוני סטויאנוב, אנטוניו ספר ואימראן אולאד-עומאר לא היו במיטבם בשבת. "כדי לנצח את מכבי תל אביב בבלומפילד כולם צריכים להיות בערב גדול", סיכמו הבוקר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully