וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנטליאספור מודים בחשש: פרשת שגיב יחזקאל יכולה לפגוע בנו ובכדורגל הטורקי

אחרי שנחשפה תביעת הענק של הכדורגלן נגד הטורקים וסכום העתק שהוא דורש, נשיא אנטליאספור מודה: "הנושא רגיש מאוד, צריך לצאת ללא נזק". וגם: ההשוואה המקוממת בין שגיב יחזקאל לתנועה המגונה של איקרדי

אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל./יותם רונן

כחודש אחרי ששגיב יחזקאל נזרק מאנטליאספור מכיוון שחגג שער במחווה לציון מאה יום לחטיפתם של מאות ישראלים לעזה על ידי ארגוני הטרור ובראשם חמאס, ובמקביל לדיווחים האחרונים בטורקיה על כך שכעת הקבוצה דורשת ממנו לשוב לאימוניה, שגיב יחזקאל הגיש אתמולך תביעה כנגד המועדון למוסדות השיפוט המוסמכים של פיפ"א בדרישה לקבל פיצוי עתק על הפרת החוזה וכמובן להשתחרר מאנטליאספור.

סכום התביעה הנקוב בתביעה שהוגשה בעניין שגיב יחזקאל הוא 1,260,000 יורו. מעבר לכך ביקשו עורכי הדין גם נזקים לא ממוניים, בסכום שכמובן אינו קצוב. בהודעה שנמסרה על ידי עו"ד רועי רוזן, נכתב: "לפני יותר מחודש שגיב יחזקאל הושלך ממועדון הכדורגל אנטליאספור באופן חד צדדי, אכזרי ובלתי חוקי בעליל. זאת, לצד אי תשלום שכר עבודה ובשל שיקולים כלכליים פסולים.

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
הוגשה תביעה, והם מתחילים לדאוג. שגיב יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

"החל ממועד זה, שגיב, באמצעות נציגיו, עשה את כל שביכולתו על מנת להגיע להסדר כלשהו עם המועדון על מנת לשים את הפרק הקשה והעגום הזה מאחור ולהמשיך בחייו כספורטאי מקצוען. למרבה הצער, עושה רושם שמועדון הכדורגל הטורקי לא מסתפק בנזק האדיר שגרם לשחקן והוא מעוניין להמשיך ולפגוע בו, באופן ציני להחריד. משלא נותרה לשגיב כל ברירה, הוגשה היום תביעה כנגד המועדון, למוסדות השיפוט המוסמכים של פיפ"א".

עוד לפי ההודעה שמסר עו"ד רוזן, "מועדון אנטליאספור גרם לשגיב לנזקים קשים ואנו נחושים לפעול בכל אמצעי חוקי כדי למצות את זכויותיו במלואן. אנו ערוכים למאבק משפטי שאין לנו ספק שבסופו יצא צדק לאור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הכדורגלן שגיב יחזקאל מובא לבית המשפט בטורקיה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעלה להם ביוקר? יחזקאל מובל לחקירה במשטרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נשיא אנטליאספור, סינאן בוזטפה, הגיב לתביעה של בכדורגלן הישראלי, שבטורקיה עדיין מוגדר כ"האיש שהגן על ישראל הכובשת", כשהוא למעשה מודה שיש סכנה שקבוצתו תפסיד בתביעה וכל הענף ייפגע: "נושא שגיב יחזקאל הוא נושא מאוד רגיש. עורכי הדין ואנשי המקצוע שלנו עושים את העבודה הנדרשת, הדיונים והיוזמות בנושא זה. אנחנו גם מתעדכנים בכל התפתחות. אין הרבה מה לומר היום. המועדון שלנו צריך לסיים את הנושא הזה ללא כל נזק. התהליך נמשך ואנו נודיע לציבור אם תהיה התפתחות כלשהי בנוגע לתהליך זה. העדיפות שלנו היא להבטיח שאנטליאספור והכדורגל הטורקי לא ייפגעו כלל".

אגב, אחרי שבסוף השבוע כוכב גלאטסראיי עורר זעם רב על תנועה מגונה לעבר הקהל כשאחז במבושיו, בטורקיה השוו בין העבירה שלו לבין שגיב יחזקאל וקראו להעניש אותו. "כשם שיחזקאל לעג לעם הפלסטיני וסולק מהמדינה, כך אנחנו מצפים לאותה רגישות בנוגע לאיקארדי, שהראה את איבר המין שלו לעם הטורקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully