וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסור רחפנים ובדים שחורים סביב האצטדיון: "כוננות שיא בגנט"

בבלגיה מדווחים על היערכות משטרתית יוצאת דופן לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. ואנהאזברוק יפתיע? שוער המשנה עשוי לפתוח

תקציר: מכבי חיפה - גנט 0:1/ספורט1

בבלגיה מדווחים על כוננות "חסרת תקדים" של המשטרה המקומית לקראת המשחק הערב (רביעי, 19:00, ספורט1) בין גנט למכבי חיפה. על פי הדיווחים בבלגיה, כוחות משטרה גדולים נערכים כבר במשך מספר שבועות למשחק, שמסווג ברמת הסיכון הגבוהה ביותר.

כבר אתמול פרסה המשטרה מחסומים רבים סביב האצטדיון ומאבטחים פעלו כדי לתחום אותו באמצעות בדים שחורים, במטרה למנוע כניסה של אנשים. בבלגיה חוששים שאקטיביסטים פרו-פלסטיניים ינסו להסתנן למגרש כדי למחות נגד ישראל במהלך המשחק, וגרוע מכך - שטרוריסטים ינסו לפגוע במשלחת הישראלית.

אחרי הסרת האיום בתחומי האצטדיון, במשטרה פועלים כדי להבטיח שהמשחק יעבור בשקט גם בכל הקשור לאיומים חיצוניים. החל מהבוקר נאסרה כל פעילות אווירית בתחומי האצטדיון, בדגש על פעילות של רחפנים. כוח משטרתי מיוחד הונחה לפגוע בכל רחפן או חפץ חשוד שיתעופף באוויר בזמן המשחק.

סוף פודגוראנו ושחקני מכבי חיפה בשדה התעופה. מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה בבלגיה/אתר רשמי, מכבי חיפה

על רקע ההיערכות הביטחונית, מאמן גנט היין ואנהאזברוק שכבר הביע מורת רוח מהסיטואציה המתוחה מנסה להכין את שחקניו למשחק שייערך ללא קהל. על פי דיווחים בתקשורת הבלגית, הבלם איסמעל קנדוס שנחשב לאחד מעמודי התווך בהגנה של גנט עלול להיעדר, אחרי שנפצע השבוע באחד האימונים. קנדוס צפוי לערוך מבחן כשירות בסמוך למשחק שאחריו יוחלט אם יוכל לפתוח.

בנוסף, ואנהאזברוק עשוי להכין למכבי חיפה הפתעה בין הקורות. דייבי רוף, השוער הראשון שפתח בהפסד 1:0 במשחק הראשון בהונגריה, עשוי לרדת לספסל. "רק המאמן יודע מי מאיתנו יפתח", אמר רוף אמש לתקשורת הבלגית. "מי שלא יפתח, יצטרך לתת הכל. יש תחרות טובה באימונים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully