וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק שיא והצגה גרנדיוזית: הפרטים האחרונים בחוזה של אמבפה

הצרפתי יקבל את בונוס החתימה השמן בהיסטוריה, ירוויח שכר דומה לשל ויניסיוס ובלינגהאם ואמור להיות מוצג לאוהדים באירוע נוצץ ש"יתעלה אפילו על ההצגה של רונאלדו". הקצוות האחרונים של המעבר נסגרו, ואיתם נחשפת גם הבקשה המיוחדת שלו מפ.ס.ז'

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

בכל כלי התקשורת המרכזיים מיישרים קו ומסכימים: עסקת קיליאן אמבפה לריאל מדריד סגורה, נעולה וכבר כמעט חתומה. אחרי שנים של ציפייה מצד הבלאנקוס ומספר "הברזות" מצידו של הכוכב הצרפתי, המעבר הגדול מתממש וכעת גם נחשפים הפרטים האחרונים בחוזה.

על פי העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה, אמבפה יזכה למענק חתימה בקנה מידה היסטורי, שלא נראה כמותו בכדורגל העולמי. אחרי שיחתום סופית על החוזה, מה שצפוי לקרות בימים הקרובים, ריאל מדריד תעביר לו בונוס בגובה של כ-150 מיליון יורו. מדובר כאמור במספר יוצא דופן, ובסכומים גבוהים יותר אפילו מאלו שאמבפה קיבל על ידי הקטארים ה"בזבזנים" בפ.ס.ז'. כך, למשל, אמבפה קיבל מענק של כ-115 מיליון יורו כשחתם על הארכת חוזה בפ.ס.ז' ב-2022. כעת המענק מפלורנטינו פרס יהיה גדול יותר, ולמעשה חסר תקדים.

על פי פבריציו רומאנו, אמבפה ירוויח שכר בסיס עונתי דומה לשל ויניסיוס וג'וד בלינגהאם, בניסיון ליצור אחידות ואחווה בחדר ההלבשה משופע הכוכבים והאגו. שכרו השנתי צפוי לנוע בין 30 ל-35 מיליון יורו ברוטו (15-17 מיליון נטו).

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. X (טוויטר לשעבר), צילום מסך, עיבוד תמונה
הטירוף כבר החל. אמבפה/עיבוד תמונה, X (טוויטר לשעבר), צילום מסך

ב-ESPN מדווחים שריאל מדריד כבר עברה לשלב ההכנות של ההצגה הרשמית של אמבפה, שצפויה להתקיים במסגרת אירוע נוצץ בקיץ, ככל הנראה באצטדיון החדש אליו הבלאנקוס מתוכננים לעבור בעונה הבאה. "זה אמור להיות אירוע גדול יותר אפילו מההצגה של כריסטיאנו רונאלדו ב-2009, ולהמחיש את מעמדו של אמבפה כשחקן הטוב בעולם, בתקווה שיגיעו אליו יותר מ-85 אלף אוהדים - הכמות שהגיעה כדי לקבל את פניו של רונאלדו בזמנו".

במקביל, חושפים ב-ESPN כי ההחלטה של אמבפה לעזוב את פ.ס.ז' "הייתה קשה ביותר עבורו", ולוותה בלבטים והתחבטויות. "אמבפה נהנה מכל העולמות בפריז. הוא הרוויח שכר דמיוני, קיבל שליטה מוחלטת במועדון ונשאר בחיק המשפחה והחברים. אבל ברגע שהוא קיבל את ההחלטה, לא הייתה דרך חזרה", כתבו ב-ESPN, וחשפו שכשאמבפה בישר לנאסר אל חלאיפי על כוונתו לעזוב, הוא דרש ממנו "לא להקשות עליו" ולהגיש הצעה נגדית וחדשה ש"הייתה עלולה לפתות אותו ולגרום לו להישאר באיזור הנוחות".

כך או אחרת, ההודעה הרשמית על המעבר צפויה רק לאחר שאחת מבין ריאל מדריד או פריז סן ז'רמן יודחו מליגת האלופות ולא יוכלו להיפגש בשלבים מכריעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully