וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה לעיתונאים: "טעות לבקר את הולאנד, כי הוא יסתום לכם את הפה"

מאמן סיטי גאה בחלוץ שכבש את שער הניצחון מול ברנטפורד, ומוכן למירוץ קשה על התואר: "ליברפול וארסנל יהיו שם עד הסוף". וגם: מאחורי העבירה המלוכלכת של קייל ווקר

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 0:1/ספורט1

ארלינג הולאנד הציב סטנדרטים גבוהים מאוד מעצמו בקריירה הקצרה שלו, כך ש"תקופת יובש" יחסית של החלוץ הלוהט גררה לא מעט ביקורת, במיוחד אחרי שרשם כמה החמצות גדולות במשחק של מנצ'סטר סיטי מול צ'לסי. אתמול (שלישי) הולאנד ענה לכולם עם שער ניצחון ב-0:1 מול סיטי מול ברנטפורד, שעזר לה לצמק את הפער מהפסגה לנקודה אחת בלבד.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה החמיא גם לחלוץ שלו בסיום, אבל גם ליריבה: "יש להם קבוצה כל כך קשה. העונה איבדנו שש נקודות מול ברנטפורד. היו לנו הרבה הזדמנויות בהתחשב בכמה קשה לשחק מולם, וניצחנו". על הולאנד: "הוא היה פצוע הרבה זמן. הוא תמיד איום במצבים האלה. אנחנו צריכים את סוג השחקנים הזה.

ברנרדו סילבה, קייל ווקר, ארלינג הולאנד, רודרי שחקני מנצ'סטר סיטי. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
סקורר. הולאנד/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

"אם מישהו מטיל ספק בארלינג, הוא עושה טעות, כי אז הוא יבוא ויעשה את העבודה שלו. הוא שחקן מדהים.

"כשהייתי צעיר, מעולם לא הייתי עיתונאי. חלוצים מובילים מבקיעים הרבה שערים. אל תעבירו ביקורת, הוא יסתום לכם את הפה. במוקדם או במאוחר.

"הוא היה בחוץ חודשיים, הוא איבד את סבתא שלו, זה לא קל לבן אדם. דיברנו על ההחמצות מול צ'לסי, והבנתי את זה מאוחר יותר, שהוא לא אמר כלום על מותה של סבתו. בסוג כזה של משחק כמו ברנטפורד, אתה צריך את ארלינג. היום לא יכולנו להשתמש בקווין דה בריינה כי היו לו עקצוצים בשריר הירך האחורי ולא רציתי לקחת את הסיכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רק התחלנו. פפ/רויטרס

על מאבק האליפות: "זו דרך ארוכה. עדיין נותרו הרבה משחקים. כמובן, עדיף לנצח. החמצנו את ההזדמנות מול צ'לסי. אבל אני כל כך גאה בקבוצה. אנחנו בחלק האמיתי של העונה. זה קשה, יש משחקים קשים בתקופה הזו. ואנחנו שם. ואני די בטוח שארסנל וליברפול יהיו שם בסוף".

מאמן ברנטפורד, תומאס פרנק, "גאה מאוד. לא נתנו להם הרבה עד השער - שנבע מהחלקה של שחקן שלנו. הם טובים מספיק - הם לא צריכים את המזל הזה כדי לכבוש. במחצית השנייה היינו בשליטה מוחלטת מבחינה הגנתית. היינו קרובים להשיג משהו. אבל החלקה שלנו נתנה את ההזדמנות הכי גדולה לחלוץ הטוב בעולם".

אחד האירועים הפיקנטיים במשחק היה המפגש בין קייל ווקר לבין ניל מופיי, אחרי המתיחות ביניהם מהמשחק הקודם בין הקבוצות לפני שבועיים (1:3). מופיי ידוע כשחקן שאוהב להקניט יריבים ולהוציא אותם מהכלים במהלך משחקים, וקייל ווקר אמר שמופיי הקניט אותו על המשבר המשפחתי שלו וזרק לעברו הערה על הילדים שלו - שנולדו לאמא אחרת בזמן שהיה נשוי. "הוא דיבר על הילדים שלי, שופט", אמר ווקר לשופט הרביעי במשחק הקודם, "הוא דיבר על הילדים שלי לא פעם, אלא פעמיים, אני אוריד אותו". אתמול מופיי נכנס כמחליף בדקה ה-68 וספג שריקות בוז מאוהדי סיטי, ובדקה ה-82 ווקר נכנס בו באגרסיביות וספג צהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully