וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מסי מאניה": הכוכב הגדול פותח עונה ומחירי הכרטיסים זינקו במאות אחוזים

אחרי חצי עונה מוצלחת מאוד שלו, מסי פותח הלילה את עונת ה-MLS עם אינטר מיאמי, שמוכרת כרטיסים במחיר ממוצע של 185 דולר (זינוק של 585 אחוזים). אבל לא רק הקבוצה של מסי הרוויחה. כל המספרים

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

עולם הכדורגל הוכה בתדהמה כשליאו מסי עזב את פריז סן ז'רמן והחליט בסופו של דבר לחתום דווקא באינטר מיאמי, קבוצה אמריקאית שהיתה די אלמונית עד הגעתו, אך יומרנית מאוד. מסי הגיע למיאמי רק באמצע העונה כשהיא היתה עם סיכוי קלוש להעפיל לפלייאוף וקשה לומר שהוא אכזב. הארגנטינאי כבש כמעט בכל משחק עד הפציעה שלו והוליך אותה גם לזכייה בגביע הליגה.

אלא שכעת, מסי יתחיל את העונה עם מיאמי, עונה שתיפתח בלילה שבין רביעי לחמישי בשעה 3 בבוקר שעון ישראל. מסי לא יהיה הכוכב היחיד המוכר במיאמי כמובן. אל ג'ורד אלבה וסרג'יו בוסקטס הצטרף חבר מוכר נוסף - לואיס סוארס הגיע אחרי עונה טובה מאוד בגרמיו וינסה לבשל לארגנטינאי כמו בימים היפים בברצלונה.

ואיך הטירוף סביב מסי בא לידי ביטוי בארה"ב? ובכן, ה"מסי מאניה" מתבטא גם ובעיקר במחירי הכרטיסים. מחיר ממוצע לכרטיס למשחק הביתי של מיאמי נגד סולט לייק עומד עד 185 דולרים - עלייה של 585 אחוז לעומת משחק הפתיחה של מיאמי בעונה שעברה מול מונטריאול (בלי מסי), אז כרטיס עלה בסביבות 27 דולרים בלבד.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. GettyImages
ממשיך להטריף את ארה"ב. ליאונל מסי/GettyImages

המחיר הכי זול שאפשר להשיג למשחק הפתיחה של מיאמי עולה 95 דולר, זאת לעומת 7 דולר בעונה שעברה (עלייה של 1,257 אחוזים). אבל מיאמי לא תרוויח רק מכרטיסים. על פי הדיווחים בארה"ב הקבוצה כבר הכניסה פי 150 יותר ממכירת מרצ'נדייס לעומת פתיחת העונה שעברה והיא הפכה לקבוצה הפופולארית ב-MLS, יותר מקבוצות וותיקות בהרבה כמו לוס אנג'לס גלאקסי וניו אינגלנד

"בהתחשב בכך שמסי הצטרף לאינטר מיאמי רק בשלהי העונה שעברה, אנחנו מצפים שה'מסי מאניה', עדיין תהיה במלוא עוצמתה בפתיחת העונה הנוכחית", אמר ל-CNN ברט גולדברג, מנהל חברת הכרטיסים TickPick. אגב, הכניסה לליגה של מי שלדעת רבים הוא הכדורגלן הטוב בכל הזמנים, מסייעת כלכלית לכל הקבוצות כאשר על פי הנתונים המחיר הממוצע לכרטיס העונה הוא 164 דולר לעומת 73 דולר בלבד בעונה שעברה.

אבל האם מסי יצליח לממש את הציפיות הגדולות של רוכשי הכרטיסים והמעריצים? במשחקי ההכנה מסי מיעט מאוד לשחק בגלל פציעה והקבוצה שלו חטפה שישייה מאל נאסר של רונאלדו (לא שיחק) ורביעייה מאל הילאל של אלכסנדר מיטרוביץ'. אלא שמשחקי ידידות זה דבר אחד והליגה זה דבר אחר ועם שחקנים כמו מסי, סוארס, בוסקטס ואלבה, לא פלא שמיאמי זינקה למקום הראשון בטבלת הפייבוריטיות לזכייה באליפות הליגה הזו, כשהיא מקדימה את קולומבוס, לוס אנג'לס, סינסינטי ופילדלפיה של תאי בריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully