וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסכה של קניה, הרצף של אינזאגי וההצהרה: "רוצים עוד גמר"

הזמר עורר עניין רב בסן סירו, כשאינטר נותרה מושלמת ב-2024 ומחיטריאן הציב מטרה. ארנאוטוביץ': "פעם שלישית גלידה". אינזאגי: "ראינו אינטר יפה בערב יפה"

דריבל, 20.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אינטר השיגה הערב (שלישי) מקדמה קלה בשמינית גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, כשניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד בזכות שער של מרקו ארנאוטוביץ' האוסטרי בדקה ה-78. מבחינת הנראזורי, ההיסטוריה מספרת כי הם עברו שלב ב-15 מ-17 מפגשי העבר בהם ניצחו בהפרש של שער אחד במשחק הראשון בבית (88 אחוזים). לאתלטיקו מדריד יש תקווה כי היא הצליחה להתגבר על פיגור של שער בגומלין הביתי ב-10 מ-16 מקרים קודמים.

מאז החלה 2024, אינטר נמצאת ברצף של תשעה ניצחונות בכל המסגרות. זו הפעם הראשונה שמוליכת הסרייה A מייצרת רצף כזה בעידן סימונה אינזאגי, כשהמקרה הקודם היה עם אנטוניו קונטה בפברואר-אפריל 2021. בנוסף, זה היה משחק ראשון בליגת האלופות מאז נובמבר 2006 (מול ספורטינג ליסבון) שבו לא נבעט אפילו כדור אחד למסגרת של הנראזורי.

אחרי "שיתוף הפעולה" עם אוהדי אינטר באלבום, קניה ווסט נכח בסן סירו עם אשתו ביאנקה סנסורי וכל הפמליה, וצפה בשער הניצחון כשעל פניו מסכה שחורה.

קניה ווסט עם מסכה על פניו לצד אשתו ביאנקה סנסורי. רויטרס
מרוצה? קניה ווסט עם ביאנקה ביציע/רויטרס

גיבור המשחק ארנאוטוביץ', שנכנס בפתיחת המחצית השנייה רק בגלל פציעתו של מרכוס תוראם, אמר בסיום: "צר לי על מרכוס, אני אף פעם לא רוצה שחבר לקבוצה ייפצע... אבל אלה ההזדמנויות שלי. זה הזמן שלי לעשות את ההבדל. בשני המצבים הראשונים זה עוד הלך רע עבורי, אבל פעם שלישית גלידה".

קרלוס אוגוסטו, שנכנס גם הוא כמחליף, החמיא לארנאוטוביץ': "הוא בחור נהדר. הוא מתאמן היטב וראוי לשער הזה. עשינו ניצחון של עבודה קשה. יכולנו לכבוש יותר אם היינו מנצלים את המצבים שלנו. ברור שתהיה משימה קשה בספרד, כולנו מודעים לזה".

הנריך מחיטריאן, שהיה בסכנה להחמיץ את הגומלין, שמח בסיום: "לא קיבלתי צהוב, נכון? תודה לאל! אתלטיקו קבוצה חזקה מאוד שיודעת לשחק כדורגל ולהתגונן היטב. למזלנו לא ספגנו, אבל זה לא משנה יותר מדי. הכי חשוב שניצחנו, נצטרך לצאת למדריד ולעשות את זה גם שם. אנחנו רוצים להגיע לגמר גם השנה".

עוד בוואלה!

גו ווסט: 0:1 לאינטר על אתלטיקו במשחק הראשון בשמינית הגמר

לכתבה המלאה
מרקו ארנאוטוביץ', שחקן אינטר חוגג. רויטרס
"הזמן שלי לעשות את ההבדל". מרקו ארנאוטוביץ'/רויטרס

סימונה אינזאגי התייחס לפציעה של תוראם ואמר: "הייתה לו בעיה, הוא חש מתיחה אחרי הבעיטה. נקווה שלא נאבד אותו לזמן רב. הבחורים היו יוצאים מן הכלל, חבל שזה רק 0:1. אני שמח בשביל ארנאוטוביץ', אמרתי שהוא ואלכסיס יוכיחו כמה הם נחוצים. הייתה מחצית ראשונה טובה ומחצית שנייה אדירה. המחליפים עזרו לנו מאוד. קיבלנו אינטר יפה בערב יפה, אבל זה רק החלק הראשון".

אתלטיקו יצאה מסן סירו מוטרדת יותר מהפציעות של אנטואן גריזמן וחוסה מריה חימנס. "אנטואן נקע את הקרסול, אני מקווה שזה לא משהו מדאיג יותר", אמר דייגו סימאונה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully