וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הפורמולה1 באנגליה יצרה סכסוך הזוי בין חברות הספייס גירלז

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 21:59

באנגליה מדווחים: ג'רי האליוול מתקשה להתמודד עם המשבר וההאשמות נגד בן זוגה כריסטיאן הורנר, מנהל קבוצת רד בול, "מתנהגת בחוסר יציבות" וניתקה קשר עם חברתה לשעבר ויקטוריה בקהאם ובעלה דייויד

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

ג'רי האליוול, כיום הורנר, הפסיקה לעקוב אחר חברתה ללהקת הספייס גירלס, ויקטוריה בקהאם - כמו גם אחרי דיוויד וברוקלין בקהאם - על רקע השערורייה סביב בעלה כריסטיאן הורנר, ש"מוציאה אותה מאיזון" - כך מדווחים באנגליה. כידוע, כריסטיאן הורנר, בעלה של גרי האליוול, מנהל בכיר בקבוצת הפורמולה 1 של רד בול, נמצא תחת חקירה על התנהגות לא נאותה כלפי עובדת בחברה, בפרשה דרמטית בעולם המירוצים.

ג'רי, 51, הפסיקה לעקוב אחרי כל בני משפחת בקהאם באינסטגרם, כשהיא סובלת מ"משבר". היא עדיין עוקבת אחרי חברות הלהקה האחרות אמה בונטון ומל סי, ובכל מקרה לא עקבה אחרי מל בי בעבר.

כריסטיאן הורנר ובת זוגו ג'רי האליוול. HENRY NICHOLLS / AFP, GettyImages
פרשה דרמטית באנגליה, שמטלטלת את ג'רי. האליוול לצד הורנר/GettyImages, HENRY NICHOLLS / AFP

על פי מקורב לנפשות, "לג'רי היו הרבה בעיות בעבר עם מל בי, אבל מעולם לא הייתה בעיה עם ויקטוריה. עד עכשיו. יש הרבה סיפורים והרבה שמועות, אבל השורה התחתונה היא שג'רי לוקחת קשה מאוד את הבעיות של כריסטיאן. כל הבנות ניסו לדבר איתה אבל היא הרגישה שהיא לא מסוגלת לתקשר איתן. היא הרוסה, וייתכן שהיא מרגישה שהבקהאמים היו יכולים לתת לה - ולכריסטיאן - יותר תמיכה ציבורית".

ג'רי גם הפסיקה לעקוב אחר הנהג הבולט של רד בול, מקס ורשטאפן, אולם מאוחר יותר נראה היה שחל שינוי אצלה, והיא החלה לעקוב מחדש אחרי דיוויד, ויקטוריה ומקס, ובהמשך שוב ביטלה את המעקב. באנגליה כבר דיווחו ש"היא לוקחת קשה מאוד את האירוע, ומתקשה לתפקד... היא נסערת, ממש משגעת מדאגה, ומגיבה בצורה קיצונית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'רי האליוול, ויקטוריה בקהאם, חברות להקת ספיס גירלז. GettyImages
בימים אחרים. הספייס גירלז/GettyImages
ויקטוריה בקהאם טקס פרסי האופנה הבריטי 2018. ספלאש, splash
יכלה לעשות יותר. בקהאם/splash, ספלאש

כידוע, רבים בעום הפורמולה 1 טוענים שההאשמות נגד כריסטיאן הורנר, הנוגעות לבריונות לכאורה ו"התנהגות בלתי הולמת" כלפי אישה שעובדת תחתיו, היא חלק מ"מאבק כוחות" בתוך הצוות. מנהל רד בול הורנר מכחיש את כל ההאשמות ואומר כי הוא "בטוח" שיטהר את שמו. הוא מסר עדות לחקירה בשבוע שעבר, אך לא ברור מתי היא תסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully