וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם המאמן החדש לא עזר: בני שפרעם הפסידה 2:1 למ.ס. כפר קאסם

לידן דלויה ערך בכורה על הקווים ונועלת הטבלה שברה בצורת ארוכה, אבל טעויות של יזן נסאר עלו ביוקר. גיא דהן כבש צמד והעלה את האורחת למקום השישי

דריבל, 20.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מ.ס. כפר קאסם שיפרה הערב (שלישי) את מעמדה במאבק על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף העליון בליגה הלאומית ועלתה למקום השישי אחרי ניצחון חוץ 1:2 על איחוד בני שפרעם, במשחק שנדחה מיום שישי האחרון בגלל תנאי המגרש בעכו. נועלת הטבלה הציגה את לידן דלויה בהופעת בכורה כמאמן ראשי ושברה בצורת ארוכה, אבל טעויות של יזן נסאר עלו לה בהפסד רביעי ברציפות.

שחקן ההגנה שהגיע לשפרעם בינואר מבני סכנין אחרי שהצטיין במ.ס. כפר קאסם בעונה שעברה, העניק לאקסית שלו פנדל מוקדם עם עבירה מיותרת ברחבה. גיא דהן נעצר אצל איתמר ישראלי, אבל בעט את הריבאונד פנימה בדקה השביעית. הקמרוני סיריל צ'אמבה נגח את השוויון בדקה ה-17 וחגג שער בכורה בישראל אחרי שקבוצתו לא הבקיעה בששת משחקיה הקודמים (כולל הגביע), אבל בחלוף שבע דקות ספג נסאר צהוב שני בעקבות עבירה על מוחמד סרסור במרכז המגרש והשאיר את שפרעם ב-10 שחקנים. דהן ניצל את זה כדי להשלים צמד (38) ולהכריע את גורל המשחק עוד במחצית הראשונה.

עוזר מאמן הפועל עכו, לידן דלויה. מאור אלקסלסי
לראשונה כמאמן ראשי. לידן דלויה/מאור אלקסלסי

המשחק הבא של שתי הקבוצות יהיה ביום שני: מ.ס. כפר קאסם תארח את הפועל כפר סבא, עוד אחת שנמצאת מתחת לקו האדום, ואילו שפרעם תפגוש בנתניה את המוליכה עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully