וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לכם בושה": לפני נאפולי, פרנקי דה יונג השתלח בעיתונאים

הקשר התעצבן על השמועות בנוגע לעתידו: "המציאו סיפורים. אני שמח בברצלונה, זה מועדון חלומותיי". סימן שאלה לגבי אוסימן (רביעי, 22:00)

תקציר: מילאן - נאפולי 0:1/ספורט1

המשחק אולי הכי מסקרן בשמינית גמר ליגת האלופות יפגיש ביום רביעי בין שתי אלופות במשבר כשנאפולי תארח את ברצלונה. יהיה זה המשחק הראשון של צ'אבי כמאמן בשלב נוקאאוט בליגת האלופות, כאשר המאמן ייפרד כזכור מהמועדון בו גדל בסוף העונה וינסה לעשות את זה עם הצלחה במפעל שבו בארסה כושלת באופן קבוע בשנים האחרונות ואשתקד אפילו לא צלחה את שלב הבתים.

אלא שמנגד מתייצבת לה קבוצה במצב לא יותר טוב ואפילו במצב גרוע יותר. נאפולי מגיעה למשחק הזה לאחר זעזוע בעמדת המאמן, כאשר וולטר מצארי פוטר ובמקומו מונה פרנצ'סקו קלצונה, מאמן נבחרת סלובקיה שירשום בכורה במשחק הגורלי הזה.

הבשורות הטובות עבור קלצונה מגיעות מכיוונו של ויקטור אוסימן. החלוץ הניגרי שהוליך את הקבוצה לאליפות בעונה שעברה ופתח בכל משחקי ניגריה באליפות אפריקה, נעדר מהסגל במשחק האחרון מול גנואה בסל פציעה קלה, אך לפי הדיווחים יחזור להרכב נאפולי, אם כי הוא לא נמצא בכשירות מלאה ולא צפוי לשחק 90 דקות.

המאמן האיטלקי פרנצ'סקו קלצונה. MIGUEL RIOPA/AFP, GettyImages
בכורה במשחק הכי חשוב העונה. קלצונה/GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

מנגד, צ'אבי יחסר את הפצועים הקבועים - אלחנדרו באלדה, מרכוס אלונסו, סרג'י רוברטו ופראן טורס, כאשר ויטור רוקה עשוי לרשום בכורה בליגת האלופות. שתי הקבוצות נפגשו לא מזמן, לפני שנתיים בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, אז ברצלונה עלתה עם 2:4 בנאפולי.

פרנקי דה יונג דיבר במסיבת העיתונאים והשתלח בכתבים הנוכחים בעקבות ריבוי השמועות על עתידו: "אני די כועס בגלל מה שכותבים עליי, יש הרבה דברים לא נכונים וזה מרגיז. כותבים המון שקרים בנוגע לשכר שלי ומה שכתוב רחוק מאוד ממה שאני מרוויח, המציאו סיפורים, לחלק מהעיתונאים אין בושה. אני מאוד שמח בברצלונה, זה מועדון חלומותיי ואני מקווה להמשיך כאן עוד הרבה שנים".

לקראת המשחק עצמו אמר ההולנדי: "נאפולי מאוד איכותית, עברו כמה שנים מאז שהיינו במעמד הזה ואנחינו נרגשים. חביצ'ה קברצחליה הוא שחקן ברמה גבוהה, עושה את ההבדל ואנחנו צריכים לקחת אותו בחשבון מחר".

צ'אבי הגן על ההולנדי: "אנחנו לא מאשימים את התקשורת כשהתוצאות רעות, אבל כשמתפרסמים שקרים צריך להגיד את זה. מחר אנחנו מגיעים כדי לנצח, בשבילי תיקו זו אף פעם לא תוצאה טובה, אני מברצלונה וזה מה שלמדתי כאן. אנחנו לא משחקים כדי לסתום פיות לאנשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרנקי דה יונג ברצלונה. רויטרס
השמועות לא פוסקות. דה יונג/רויטרס

הרכב משוער, נאפולי: אלכס מרט, ג'ובאני די לורנצו, אמיר רחמני, חואן ז'סוס, מריו רוי, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, סטניסלב לובוטקה, יספר לינדסטרום, מתאו פוליטאנו, חביצ'ה קברצחליה, ויקטור אוסימן.

הרכב משוער, ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, ז'ול קונדה, רונאלד אראוחו, אנדראס כריסטנסן, ז'ואאו קאנסלו, פרנקי דה יונג, אילקאי גונדואן, פדרי, לאמין ימאל, רוברט לבנדובסקי, ויטור רוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully