וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גנט: "זה מצער שאנשים משתמשים בכדורגל כדי לאיים"

הבלגים יארחו את גומלין פלייאוף הקונפרנס ליג מול מכבי חיפה ללא קהל, למורת רוחו של ואנהאזברוק: "לכדורגל אין קשר למלחמה". על הירוקים אמר: "שחקנים שלהם שמכירים את הליגה הבלגית הודו שזו לא הגרסה הטובה ביותר שלנו" (רביעי, 19:00, ספורט1)

תקציר: מכבי חיפה - גנט 0:1/ספורט1

מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי, 19:00, ספורט1) אצל גנט למשחק הגומלין בפלייאוף הקונפרנס ליג, כשהיא עם יתרון 0:1 מהמשחק ה"ביתי" שאירחה בהונגריה בחמישי שעבר. בעקבות ענייני אבטחה הקשורים למלחמה בארץ, גנט תיאלץ לארח במגרשה הביתי ללא קהל ומאמנה היין ואנהאזברוק מאוד לא מרוצה מכך.

"אני שם את עצמי במקום של אוהד, אנחנו לא מרוצים מזה", אמר המאמן, "בבתים שיחקנו נגד יריבות מאוקראינה וישראל (מכבי תל אביב) בגלל המלחמות שלהם, באיסלנד חמקנו מהתפרצות הר געש ובקושי היו אנשים באצטדיון. אחרי זה שוב קיבלנו קבוצה ישראלית. ננסה לתת לאוהדים מתנה נגד מכבי חיפה".

מאמן גנט היין ואנהאזברוק. Isosport/MB Media, GettyImages
עונה של הגרלות מטלטלות לגנט. ואנהאזברוק/GettyImages, Isosport/MB Media

ואנהאזברוק הודה שהוא מבין את ההחלטה, אך הוא לא הסתיר את תסכולו מהסיטואציה: "אני לא פוליטיקאי, אבל זה מצער שיש אנשים שרוצים להשתמש בכדורגל כדי לאיים. לכדורגל אין קשר עם מה שקורה שם. אנשים רוצים לגרום לכולם לעמוד דום, ונראה שהם מצליחים. במשחק הראשון היו בהונגריה אוהדים, הייתה שם אבטחה חמושה אז זה התאפשר. כנראה שיש כאן הרבה חשש. מאיימים בהפסד טכני אם יהיה חשד לפצצה במגרש? קשה לי להאמין שאופ"א הייתה מטילה עלינו הפסד 5:0".

לקראת המשחק עצמו אמר המאמן: "נצטרך להיות טובים כדי לנצח. בשבוע שעבר שחקנים ממכבי חיפה שמכירים את הליגה הבלגית אמרו שזו לא הגרסה הטובה ביותר של גנט. אני לא מאשים אותם. הדבר הכי חשוב זה שאחרי שניצחנו את אופן דברים משתפרים, אז יש סיכוי נגד חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully