וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לעמוד על הקווים: אורן אהרוני מונה למאמן הפועל באר שבע

המאמן בן ה-50, שהחל את העונה בהפועל חיפה, ינסה להוציא את הקבוצה מהדרום מהתחתית ויחבור ליואב שמיר שיזוז לעמדת העוזר, כפי שעשו בבני הרצליה בשנתיים הקודמות

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה היום (שלישי) על מינויו של אורן אהרוני למאמן הקבוצה עד לסיום העונה. אהרוני, שהחל את העונה כמאמן הפועל חיפה ועזב את המועדון בשל נסיבות אישיות לפי הודעת המועדון, יחבור ליואב שמיר שאימן את הקבוצה מפתיחת העונה לאחר שליאור ליובין ז"ל פינה את מקומו כדי להיאבק במחלת הסרטן, מחלה שלא יכל לה בסופו של דבר. שמיר ישמש כעוזרו של אהרוני, כפי שעשה גם בבני הרצליה עד סוף העונה שעברה.

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. דני מרון
חוזר לעמוד על הקווים. אהרוני/דני מרון

עבור אהרוני בן ה-50 זאת תהיה התחנה הרביעית כמאמן בליגת העל. הוא אימן את מ.כ גבעת שמואל בשנת 2008, ובקיץ 2021 חזר לליגת העל לבני הרצליה אחרי שנים רבות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בעונת 2021/22 זכה עם הרצליה בגביע המדינה ונעצר בגמר הפלייאוף. את העונה הנוכחית פתח בהפועל חיפה, אך עזב לאחר זמן קצר.

באר שבע ממוקמת במקום ה-12, כשרק הפועל אילת נמצאת מתחתיה, כשלשתיים מספר ניצחונות זהה. הקבוצה הדרומית פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, וכבר ביצעה מספר שינויים בעמדות הזרים, אך ייתכן שעם הגעתו של אהרוני יבוצעו שינויים נוספים. באר שבע תחזור לשחק רק בעוד כשבועיים לאחר פגרת הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully