וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "לשחק בנבחרת בתקופה כזו תופס משמעות גדולה יותר"

20.2.2024 / 15:18

נבחרת ישראל החלה בהכנות לפורטוגל בתחילת מוקדמות היורובאסקט (חמישי, 21:15). הגארד: "הנבחרת שונה מהכל, הסגל שודרג לעומת הקיץ"

תקציר כדורסל ספרדי: בראוגן - ריאל מדריד 80:73/ספורט1

נבחרת ישראל החלה היום (שלישי) את ההכנות שלה למשחק נגד פורטוגל (חמישי, 21:15) בפתיחת מוקדמות היורובאסקט אחרי שנחתה אמש בשעה מאוחרת בליסבון. הנבחרת תכננה שני אימונים להיום והיא תצפה בהרבה קטעי וידאו על מנת להחדיר את שיטת המשחק של המאמן אריאל בית הלחמי.

בר טימור דיבר על הזכות לייצג את המדינה בימים אלו: "תמיד מאוד מרגש ללבוש את מדי הנבחרת ובמצב של המדינה שלנו היום זה תופס משמעות גדולה עוד יותר. אנחנו מאוד שמחים להתכנס לקראת החלון הזה ולעשות חלון טוב. נבחרת זה שונה מהכל. אנחנו באים מאהבה לכדורסל וגם מאהבה למדינה, תוך תחושת גאווה מאוד גדולה להיות ישראלי ויהודי ולייצג אותנו בבמה הכי גדולה שאפשר וגם לשחק עם חברים שגדלת איתם, זה מיוחד מאוד".

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי עם בר טימור. ברני ארדוב
קמפיין חדש יוצא לדרך. טימור ובית הלחמי/ברני ארדוב

כמה שחקנים שנעדרו מהמשחקים בקיץ ועומדים לרשות הנבחרת עכשיו הם תומר גינת, רפי מנקו, נמרוד לוי, יובל זוסמן ואיתי שגב. טימור התייחס לכך ואמר: "זה מאוד משדרג אותנו. גם בקיץ היו חבר'ה נהדרים ועשינו קיץ יפה. אני שמח שכל אלו נמצאים איתנו, החלימו, חזרו ויכולים לתרום. ככל שיש יותר שחקנים איכותיים זה טוב לנבחרת והכי חשוב להתחבר מהר".

על הקושי להתחבר תוך זמן קצר: "זה מוזר, אבל ככה זה בחלונות. זה מאתגר וזה הזמן שלנו להתחבר גם מחוץ לאימונים, אנחנו כל הזמן ביחד והצד החברתי יעזור לצד המקצועי. אנחנו הרבה חבר'ה שנמצאים יחד הרבה שנים, מכירים אחד את השני וזה גם יעזור לנו. אין הרבה זמן אז ניגש ישר לעבודה".

טימור הוא אחד הוותיקים בסגל ויכול לראות את הכישרונות הצעירים ים מדר ונועם יעקב מהצד: "שניהם שחקנים מצוינים, שעובדים קשה ומתקדמים כל הזמן. כיף לראות איך הם משפיעים במקומות בהם הם נמצאים ומשחקים ברמה הכי גבוהה באירופה. הם עוד יגיעו מאוד רחוק ולי כיף לשחק איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully