וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכה: מנפורד לא יחזור העונה. הפועל ת"א מתחילה לחפש מחליף

20.2.2024 / 12:30

תקדימי העבר מראים שגארד הפועל תל אביב יוכל לחזור בעוד שלושה חודשים בתרחיש אופטימי. האדומים מנסים להגיב עם החתמת בזק, שתהיה רלוונטית רק לליגה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

מכה קשה להפועל תל אביב. החדשות על אקסבייר מנפורד שנמצא חיובי לקנאביס בבדיקת סמים, עלולות להיות בעלות משמעויות מרחיקות לכן על העונה של האדומים, שקיוו לזכות בתואר מקומי ולהגיע רחוק ביורוקאפ.

מנפורד, הסקורר הבולט של האדומים ביורוקאפ והגארד המוביל שלהם העונה, הושעה מיידית עד לשימוע בעניינו, ובהמשך פיב"א תקבע את אורך ההשעייה הסופי שלו. התקדימים לא מעודדים מבחינת האדומים, בלשון המעטה.

השחקן האחרון שנתפס בליגת העל על סמים היה קאדים אלן מהפועל חיפה במהלך העונה שעברה. אלן החליט להילחם בהשעייה, ואושר לו לחזור לשחק אחרי שלושה חודשים בלבד. באירופה קיימים מקרים נוספים של שחקנים שנאבקו בהחלטה ולבסוף הוחלט לתת להם עונש מקוצר.

בחודש אוגוסט 2018 פורסם כי טיישון תומאס וריצ'רד האוול נתפסו על שימוש בקנאביס מסוף עונת 2017/18. השניים הגיעו לשימוע והושעו לשלושה חודשים של פעילות מרגע ההודעה. בהפועל ירושלים, שהחתימה את תומאס לפני שידעה כי נתפס, החליטו להמתין לו והשחקן חזר לשחק בסוף חודש אוקטובר.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מכה אנושה. מנפורד/ברני ארדוב

כך או כך, ההערכה היא ששלושת השחקנים - מנפורד לצד דיישון בוקר מהפועל אילת ודרו אדלמן ממכבי רמת גן נשים, שנכשלו אף הם בבדיקה - לא ישובו לשחק העונה. מדובר במכה מקצועית אנושה עבור כל אחת מהן מאחר ומדובר בשחקנים מרכזיים.

חשוב להזכיר כי מנפורד מושעה גם ממשחק באירופה. במקביל לניסיון לבטל את עונשו לקראת השימוע, בהפועל תל אביב צפויים כבר בימים הקרובים לנסות ולהחתים שחקן במקומו, שבכל מקרה יוכל לשחק רק בליגת העל משום שמועד הרישום ליורוקאפ פג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully