וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו נאבקת: "אף פעם לא ראיתי שחקן בשם ברהים בנבחרת ספרד"

ברקע הפרסומים שיוזמן לנבחרת ספרד, ברהים דיאס אמור למסור החלטה סופית בעוד כמה שבועות. איזו נבחרת ייצג קשר ריאל מדריד?

תיקתקנו, 19.2/ספורט1

אחרי שלוש עונות השאלה במילאן, ברהים דיאס סוף סוף מצליח להותיר חותם בריאל מדריד. הקשר בן ה-24 כבש העונה 8 שערים ובישל 3 נוספים ב-29 הופעות בכל המסגרות וצד את עינו של מאמן נבחרת ספרד, לואיס דה לה פואנטה.

דה לא פואנטה מכיר את דיאס היטב, הוא אימן אותו בעבר בנבחרת הנוער ובתקשורת הספרדית דיווחו לאחרונה שהוא מתכנן לזמן אותו לסגל למשחקי הידידות נגד קולומביה וברזיל במרץ. את ההתאחדות לכדורגל של מרוקו הדיווחים האלו מדאיגים.

דיאס כבר רשם הופעה בנבחרת ספרד, בניצחון 0:4 על ליטא במשחק ידידות ב-2021. אז כל הנבחרת נכנסה לבידוד בגלל שסרג'יו בוקסטס נמצא חיובי לקורונה, דה לה פואנטה הוזעק לעמוד על הקווים, צעירים מהליגה זומנו ודיאס אפילו כבש. אבל בגלל שזה היה משחק ידידות, הוא עדיין היה זמין למרוקו, בה נולד אביו.

ברהים דיאס במדי נבחרת ספרד ב-2021. Soccrates Images, GettyImages
דיאס במשחק הידידות נגד ליטא ב-2021/GettyImages, Soccrates Images

בשבועות האחרונים מתנהל מאבק עיקש על שירותיו של הקשר, בעיקר מצידה של ההתאחדות לכדורגל של מרוקו. דיאס ואביו הוזמנו לפגישה במרקש עם המאמן וואליד רגרגי, אבל הקיום שלה דלף ובסביבת הקשר לא אהבו את זה.

המרוקאים מפעילים לחץ כבד ומשתמשים בכל הקלפים שהם חושבים שעומדים לרשותם. לאחרונה התראיין יו"ר ההתאחדות לכדורגל של מרוקו, פאוזי לקג'א ואמר: "מעולם לא ראיתי כדורגלן בשם ברהים משחק בנבחרת ספרד".

לא בטוח שהלחיצה על הנקודה הגזענית תעבוד למרוקאים, אבל בעוד כמה שבועות דיאס - יליד מלאגה שגדל וחי בספרד - אמור לקבל החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully