וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב טוענת: עונש הפחתת הנקודה נוגד את התקנון החדש

20.2.2024 / 11:30

הצהובים הגישו את כתב הערעור להתאחדות בעקבות העונש על השלכת הזיקוק לעבר לוקאסן: "עומד בניגוד חזיתי לעקרונות יסוד משפטיים"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

מכבי תל אביב דורשת לקבל בחזרה את הנקודה שהופחתה ממאזנה בעקבות אירועי הדרבי. כזכור, זיקוק שהושלך מיציע אוהדי מכבי תל אביב במהלך הדרבי התל-אביבי פגע בסמוך לשחקן הקבוצה דריק לוקאסן, ובית הדין החליט להחמיר עם הצהובים.

בכתב הערעור שהוגש היום (שלישי) להתאחדות הכדורגל ונפרס על פני 60 עמודים, מונים הצהובים שלל סיבות וצידוקים משפטיים לביטול העונש, או המתקתו.

במסמך מציינת הקבוצה ש"עונש הפחחת הנקודה הוטל על המועדון באופן שגוי, ללא סמכות, בניגוד מוחלט להסדרים הספציפיים שנקבעו על ידי מוסדות ההתאחדות אך לאחרונה, ובניגוד חזיתי לעקרונות יסוד משפטיים".

בבסיס הטענה של הצהובים עומדת קריאת תיגר על הקביעה לפיה הזיקוק פגע בלוקאסן. ההתאחדות קבעה שהשחקן נפגע ולכן בחרה להאשים את המועדון בהתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. לטענת הצהובים, לא מדובר בנסיבות מחמירות משום ש"על סמך כל ההוכחות, לוקאסן לא נפגע".

דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
נפגע או לא - זאת השאלה. לוקאסן/מאור אלקסלסי

כזכור, אמש ניצלה מכבי תל אביב את התיקו של מכבי חיפה בדרבי, הביסה 1:5 את מכבי נתניה בחוץ והשתוותה לירוקים במספר הנקודות. נכון לעכשיו הצהובים עדיין מדורגים במקום השני בטבלה בשל יחס שערים נחות, אולם אם הערעור יתקבל והנקודה תוחזר לקבוצה, היא תחזור לפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully