וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההישג של גשאו - גאווה גדולה לספורט הישראלי, במיוחד בימים אלו"

לאחר שהאצן המחונן ניתץ את השיא הישראלי, במאמצת אסיקס מתרגשים: "שם אותו בטופ העולמי של הרצים". גאווה גם לדקטלון בעקבות ההישג של מלינה רולין

גשאו איילה עם מדי אסיקס במרתון סיביליה. יחצ,
גשאו איילה עם מדי אסיקס במרתון סיביליה/יחצ

האצן המחונן גשאו איילה סיים שלישי במרתון סביליה בזמן מדהים של 2:04.53 שעות - שיפור של 40 שניות לשיא הקודם - והבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים.

איילה הוא חלק מנבחרת האתלטים המאומצים של המותג ASICS בישראל. טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת אוריג'ינלס, יבואנית ASICS בישראל הגיב להישג המדהים: "אנחנו מאוד גאים במאמץ העצום והשקעתו של איילה על מנת להגיע לרמה בינלאומית גבוהה כזו של הישגים. השיא החדש שמה אותו בטופ העולמי של רצי המרתון בעולם ומהווה גאווה גדולה לספורט הישראלי במיוחד בימים אלו".

איילה נעל במהלך המרוץ את הדגם Metaspeed sky+של המותג ASICS שנחשב לנעלי הריצה הנוחות ביותר. אצל איילה מדובר בפעם השנייה בו מציג יכולות מרשימות במרוצים עולמיים שלרגליו הדגם של המותג ASICS, זאת שלאחר באותו המרתון אשתקד הוא קבע את השיא הלאומי הקודם 2:05:33 כשסיים במקום הרביעי.

מלין רולין. יחצ,
מלין רולין/יחצ

אצנית המרתון מלינה רולין, שגרירה של מותג הריצה של חברת דקטלון KIPRUN, השתתפה במרתון סביליה וסיימה בזמן יוצא מן הכלל של 2:24:12 דקות, שיא צרפתי חדש והפכה לשיאנית הראשונה של Kiprun בענף. כל זאת אחרי ריצת המרתון השלישי שלה בלבד.

מלינה בת ה-25 החלה לעסוק באתלטיקה בגיל 9, בעקבות אביה, אלוף צרפת באתלטיקה למבוגרים. רולין מצטיינת התואר במתמטיקה אותו עושה באוניברסיטת ליל, תוך שהיא ממשיכה להצטיין על המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully