וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ ביקש סליחה מקלווין פיליפס: "להתנצל פעם ב-8 שנים זה לא רע"

הקשר שהושאל ממנצ'סטר סיטי לווסטהאם וסיפר בריאיון שנפגע ממאמנו לשעבר שדיבר על עלייתו במשקל, זכה להתנצלות: "באמת מבקש סליחה"

כל ההחמצות של ארלינג הולאנד העונה/ספורט1

מנצ'סטר סיטי השקיעה כ-50 מיליון יורו ברכישת קלווין פיליפס בקיץ 2022, אחרי עונת שיא של הקשר בלידס יונייטד, אבל במהרה התברר שמדובר בנפילה גדולה מבחינת האלופה האנגלית. הקשר לא הצליח להשתלב בהרכב של פפ גווארדיולה ובילה בעיקר על הספסל, שיחק מאות דקות בלבד בעונה וחצי ובחלון בחודש שעבר הושאל לווסטהאם. לצערו, גם בלונדון הוא חווה קשיים רציניים בשבועות הראשונים שלו ועל אף שחזר לשחק, הביטחון שלו כנראה כבר בשפל.

אחרי שני שערים בשלושה משחקים שספגו הפטישים אחרי טעויות גדולות שלו, הגיע ההפסד לנוטינגהאם פורסט במחזור האחרון שבו הוא הורחק בגלל שני כרטיסים צהובים שספג תוך שלוש דקות. המנג'ר דייויד מויס כבר בסכנת פיטורים וקשה להאמין שהאופציה על פיליפס תמומש אם הוא ימשיך באותה יכולת רעה.

קלווין פיליפס שחקן ווסטהאם. GettyImages
עובר תקופה קשה. קלווין פיליפס/GettyImages

אולי גם לאור הקשיים שחווה הקשר, הוא זכה להתנצלות מפפ גווארדיולה. פיליפס סיפר בריאיון שקיים בשבוע שעבר על כך שנפגע מגווארדיולה אחרי חזרתו מהמונדיאל בקטאר. "פפ פגע לי בביטחון כשדיבר על המשקל שלי. הוא אמר שעליתי במשקל והוא צדק, אבל יש דרך לעשות דברים כאלה. זו בסך הכל הייתה אי הבנה כי הגעתי אחרי יום שלם של טיסות מדובאי לניו יורק ובחזרה לאנגליה", וכאשר התבקש המאמן להתייחס לכך, הודה בהאשמה.

"אני מתנצל בפניו, כן", הצהיר גווארדיולה, "להתנצל בפני שחקן פעם בשמונה שנים זה לא רע. אני מתנצל בפניו, באמת מבקש ממנו סליחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully