וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל שער חגיגי: אמבפה "כבר חתום בריאל", וההתנגשות הראשונה בדרך

ב"מארקה" הכריזו על חתימתו של הכוכב לחמש שנים עם מחווה מיוחדת. במקביל, ב"אס" מדווחים על "בעיה עתידית": ישחק באולימפיאדה?

תיקתקנו, 19.2/ספורט1

למרות שהמהלך עוד לא קיבל חותמת רשמית, בספרד כבר חוגגים את הצטרפותו של קיליאן אמבפה ומתייחסים למעבר כעובדה מוגמרת. שער "המארקה" הבוקר (שלישי) כלל מחווה מיוחדת לאמבפה, עם תמונת שער שהורכבה מכל תמונות השער שקיבל בעיתון לאורך השנים.

"זה כבר חתום", כתבו, "אמבפה חתם לחמש שנים בריאל מדריד". על פי הדיווח, שכרו של אמבפה יעמוד על כ-14 מיליון יורו "בלבד" לעונה, אבל בשלב התחלתי הוא יקבל בונוס חתימה בגובה של 40 מיליון יורו. אמבפה אמור לקבל מענקים שמנים גם בשנים הבאות, בהתאם להישגים אליהם יוביל את המועדון.

גם ב"אס" כבר מתייחסים לעסקת הענק כמנויה וגמורה, אולם מדווחים על "בעיה ראשונה באופק": אמבפה מעוניין להשתתף באולימפיאדת פריז כחריג גיל (ואף הוזכר כמועמד לשאת את דגל צרפת בטקס הפתיחה החגיגי), בעוד לריאל מתוכנן באותה תקופה מסע המשחקים המסורתי בארצות הברית, שחשוב מאוד למועדון בעיקר מבחינה תדמיתית. בקיץ החולף מסע המשחקים בארצות הברית הניב לבלאנקוס רווחים של 12-15 מיליון יורו, ועם אמבפה בסגל המספרים עשויים להכפיל את עצמם.

שער "המארקה" מכריז על בואו של קיליאן אמבפה למדריד. מתוך טוויטר, צילום מסך
מדריד כבר חוגגת את המעבר. הקולאז' המיוחד על שער "מארקה"/צילום מסך, מתוך טוויטר

בכלל, ריאל מעדיפה שאמבפה לא ישתתף בטורניר בפריז מסיבות מובנות, ומתוך חשש שיסתכן בפציעה.

"צרפת לוחצת, וסביר להניח שתקבל את מבוקשה. סיכויים גבוהים שאמבפה ישחק באולימפיאדה. ריאל מדריד תיאלץ 'לבלוע' את זה ולקוות שזה לא יפגע בהכנות שלו לעונה", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully