וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפריצת דרך? סוכנו של עבדה יגיע לפגישה עם ראשי סלטיק

בסקוטלנד מדווחים שהמעבר של הישראלי לקבוצה אחרת הולך ומתקרב. היעד המסתמן הוא כמובן ליגת ה-MLS, שם החלון עדיין פתוח

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על לוטון/ספורט1

בהמשך לדיווחים על התעניינות של כמה קבוצות MLS בליאל עבדה, בסקוטלנד מספרים הערב (שני) שסוכנו יגיע בעוד כמה ימים לגלזגו, לפגישה עם ראשי סלטיק. הצדדים אמורים לדון במעבר של עבדה כבר בתקופה הקרובה - בהשאלה או מכירה.

התקשורת הסקוטית ממשיכה לדווח שסלטיק סירבה למכור או להשאיל את עבדה לקראת סוף חלון ההעברות של ינואר, למרות התעניינות מכמה קבוצות באנגליה ובליגות אחרות באירופה. אבל בשבועיים האחרונים "המצב האישי שלו הידרדר" - כשכמובן מדובר בקושי של הישראלי לשחק מול עשרות אלפי אוהדים שמביאים שנאה לישראל.

עבדה חווה עונה קשה אחרי שסבל מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה. הוא חזר בסוף דצמבר כשברקע כבר נשמעים קולות העוינות לישראל, ושותף בכמה משחקים בהם לא הצליח להשאיר רושם חיובי. בשני המשחקים האחרונים הוצא מהסגל אחרי שבסלטיק הבינו את הקושי בו הוא נמצא.

ביומיים האחרונים דווח במקומות רבים שעבדה נמצא על הכוונת של כמה קבוצות MLS. עונת 2024 בליגה האמריקאית תצא לדרך בעוד יומיים וחלון ההעברות פתוח עד ה-23 באפריל.

שחקן סלטיק, ליאל עבדה. PressFocus/MB Media, GettyImages
נמצא בסיטואציה בלתי אפשרית. עבדה/GettyImages, PressFocus/MB Media

על פי הדיווחים, שלוש קבוצות ב-MLS שהביעו התעניינות בעבדה טרם הגישו הצעות רשמיות או קונקרטיות לסלטיק. יחד עם זאת, יכול להיות שהפגישה של סוכנו עם ראשי המועדון, תניב פריצת דרך במגעים למעבר לקבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully